دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادند مواضع اسرائیل با همکاری شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران حماس نسبت به استفاده نظامیان اسرائیل از جوانی فلسطینی به عنوان سپر انسانی و بستن او روی خودروی نظامی خود واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل گفت: از حدود چهار ماه قبل ارسال تسلیحات از آمریکا به اسرائیل کاهش قابل توجهی یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول ارشد صهیونیست در اشاره به بن بست خوردن مذاکرات تبادل اسرا گزارش داد: ما چاره‌ای جز ادامه فشار نظامی نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه حماس آمده است که اشغالگران یک منطقه مسکونی را در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه و محله التفاح و الزیتون و همچنین چادرهای آوارگان را در منطقه المواصی در غرب خان یونس و رفح هدف قرار دادند که منجر به شهادت ده‌ها غیرنظامی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با تاکید بر لزوم انجام اقدام بین‌المللی برای توقف توحش صهیونیست‌ها در نوار غزه تاکید کرد که اشغالگران تاوان جنایت‌های خود علیه غیرنظامیان فلسطینی را می‌پردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر سیاسی جنبش انصارالله با محکوم کردن جنایات شنیعی که دیروز ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان در اردوگاه الشاطی و محله التفاح غزه مرتکب شد تاکید کرد یمنی‌ها به هیچ وجه از حمایت از مردم و مقاومت فلسطین دست نمی‌کشند و با همه امکانات مقابل دشمن می‌ایستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جروزالم پست به نقل از نزدیکان گالانت گزارش داد که وی مقصر بحران تسلیحاتی پیش آمده با واشنگتن را نتانیاهو می‌داند چرا که به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نتانیاهو هوشمندانه و با آرامش برخورد نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مسائل منطقه با بیان این‌که اگر حزب‌الله مورد حمله واقع شود، از طرف ایران و سایر گروه‌های مقاومت مورد حمایت قرار می‌گیرد، گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا روند حرکات حزب‌الله لبنان را در درگیری‌ها کُند کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایات علیه فلسطینی‌ها را محکوم و بر اهمیت تداوم حمایت از آنها و پایداری‌شان به طرق مختلف تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری به نقل از نزدیکان یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گزارش دادند که او از نحوه تعامل بنیامین نتانیاهو با دولت آمریکا ناراضی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل طی بامداد امروز یکشنبه (روز 261 عملیات طوفان الاقصی) مناطق مختلف از جمله مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که بر اثر آن تا این لحظه پنج نفر شهید شده‌اند و با توجه به شدت بمباران‌ها احتمال افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها وجود دارد. بامداد امروز رژیم اسرائیل شاهد تشدید عملیات‌های تلافی‌جویانه ارتش یمن و مقاومت عراق علیه اهداف خود در دریای مدیترانه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز یکشنبه از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در أم الرشراش اشغالی (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: هند کمک‌های تسلیحاتی بزرگی از هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر 1402) تاکنون به اسرائیل برای جنگ علیه غزه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، مجاهدان ما یک هدف حساس و مهم را در ایلات با پهپاد هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از برخی منابع فاش کرد: هند از آغاز جنگ در غزه گلوله‌های توپ و سلاح‌های سبک را برای (رژیم) اسرائیل ارسال کرده است.