دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی در نوار غزه به‌ویژه محله التفاح و اردوگاه الشاطئ واکنش نشان داد. در بیانیه جنبش حماس آمده است: دشمن صهیونیستی با بمباران یک مجتمع مسکونی در اردوگاه الشاطئ در غرب شهر غزه، کشتار‌های جدیدی را علیه کودکان، زنان و سالمندان...

وب‌گاه عصر ایران

نیروهای رژیم صهیونیستی حملات خود را در سراسر غزه افزایش دادند تانک‌ها به سمت غرب رفح در جنوب نوار غزه پیش می‌روند و به سمت چادرهای آوارگان شلیک می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه کوبا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور تصمیم گرفته تا به شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) علیه جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بپیوندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها درحالی منابع مطلع از تلاش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا به قدرت و تصمیم وی برای طولانی کردن جنگ غزه تا آن زمان پرده برداشته‌اند که به نظر می‌رسد این انتظار بی‌نتیجه باشد و در نهایت به فروپاشی راهبردی رژیم اشغالگر با توجه به وضعیت شکننده امروز آن منجر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در غزه مردم مجبور به خوردن برگ درختان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی با ارتکاب دو جنایت وحشیانه در محله «التفاح» و اردوگاه «الشاطئ» غزه دست‌کم 42 فلسطینی را به شهادت رساند و ده‌ها تن را زخمی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی با ارتکاب دو جنایت وحشیانه در محله «التفاح» و اردوگاه «الشاطئ» غزه دست‌کم 42 فلسطینی را به شهادت رساند و ده‌ها تن را زخمی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل وزارت بهداشت غزه اعلام کرد اشغالگران به کشتار اعضای کادرهای درمانی پافشاری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل وزارت بهداشت غزه اعلام کرد اشغالگران به کشتار اعضای کادرهای درمانی پافشاری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی گزارش داد، 2 عضو نیروی هوای ارتش آمریکا در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه جنگ غزه تصمیم به مخالفت با خدمت در این ارتش گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین از وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف نوارغزه از صبح امروز شنبه خبر دادند؛ درگیری و عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه المیادین از وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف نوارغزه از صبح امروز شنبه خبر دادند؛ درگیری و عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شمار شهدای حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در خارج از شهر رفح در جنوب غزه به 30 نفر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امنیت تجارت دریایی انگلیس (آمبری) اعلام کرد: کشتی در حدود 126مایل دریایی شرق عدن در خلیج عدن هدف حمله قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت امنیت دریایی «آمبری» انگلیس بامداد شنبه از غرق شدن یک کشتی تجاری در خلیج عدن خبر داد.