سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل درباره وضعیت کودکان غزه هشدار داد و گفت: بدون آتش‌بس در غزه، نسلی از دست رفته خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که آثار جراحت بسیاری از کودکان غزه با آنها همراه خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز پس از پایان روز نخست نشست سران گروه هفت در جمع خبرنگاران مدعی شد که ما در نشست امروز درباره استقرار صلح در نوار غزه به گفتگو پرداختیم. من امیدم را در این زمینه از دست نداده‌ام.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که ارتش این کشور در 24 ساعت گذشته سه عملیات نظامی علیه کشتی‌های مرتبط با اسرائیل انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش یمن پنجشنبه شب تأیید کرد که ارتش این کشور در 24 ساعت گذشته سه عملیات نظامی علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا روز پنجشنبه در گزارشی ادعا کرد که از زمان آغاز جنگ غزه، حملات حوثی ها (انصارالله) در دریای سرخ بر 65 کشور تأثیر گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویترز به نقل از دیدبان هسته‌ای سازمان ملل گرازش داد که ایران به سرعت دو آبشار سانتریفیوژ غنی‌سازی اورانیوم در نیروگاه فردو نصب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از درگیری سنگین و مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در جنین در شمال کرانه باختری خبر می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اسرائیلی با پیشروی و بمباران بی‌سابقه در رفح، راه خود به سمت غرب و منطقه ساحلی آن را باز کردند. در عین حال، گزارشات حاکی از مانعی جدی بر سر طرح صلح آمریکا برای غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز پنج‌شنبه از حمله مشترک موشکی و پهپادی به دست کم 9 پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان خبر داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران گروه 7 در بیانیه‌ای با حمایت از طرح آمریکایی آتش‌بس در غزه و تاکید بر راه‌حل 2 دولتی، نسبت به ناآرامی‌ها در شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده و از رژیم صهیونیستی خواستند به تعهدات بین‌المللی خود پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران گروه 7 در بیانیه‌ای با حمایت از طرح آمریکایی آتش‌بس در غزه و تاکید بر راه‌حل 2 دولتی، نسبت به ناآرامی‌ها در شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده و از رژیم صهیونیستی خواستند به تعهدات بین‌المللی خود پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات موشکی و پهپادی بزرگ حزب الله علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از 30 پهپاد انتحاری و 150 موشک انجام شد که طی آن پایگاه‌ها و مراکز نظامی مهم این رژیم هدف قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک ژنرال برجسته صهیونیست با انتقاد تند از کابینه و ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد نتانیاهو، گالانت و هالیوی می‌دانند بعد از پایان جنگ غزه به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهند شد و به همین دلیل می‌خواهند جنگ را حتی به قیمت نابودی اسرائیل ادامه دهند.