سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدها نفر از معترضان با تجمع مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو، خواستار دستیابی فوری به توافق با حماس برای آزادی اسرا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی جنبش حماس تاکید کرد که «اصلاحات ارائه شده از سوی حماس به طرح پیشنهادی آتش بس بایدن و بندهای مبادله اسرا، ضرورت آتش بس در غزه را تأیید می‌کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر بر شروط چهارگانه برای آتش بس در غزه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر سازمان بهداشت جهانی از شرایط اسفناک کودکان فلسطینی در غزه به دلیل ابتلا به سوء تغذیه شدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام 2 عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به نخستین تماس تلفنی خود با علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان عنوان کرد که دو طرف گفت وگوی صریحی را درباره مسائل روابط دوجانبه و تحولات بین‌المللی داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت که حماس به پیشنهاد آتش بس مورد حمایت آمریکا برای نوار غزه با «تغییراتی متعدد» پاسخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت که حماس به پیشنهاد آتش بس مورد حمایت آمریکا برای نوار غزه با «تغییراتی متعدد» پاسخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله جدید آمریکا و انگلیس علیه مناطقی در یمن از جمله استان الحدیده خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا و انگلیس امروز حمله تجاوزکارانه جدیدی را به خاک یمن انجام دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه قطر پس از دیدار با همتای آمریکایی خود اعلام کرد که واشنگتن و دوحه پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گروه‌های فلسطینی به طرح پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا درباره آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا را بررسی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان صهیونیست تصاویر غیر اخلاقی را از یک وزیر نژادپرست صهیونیست که قبلا گفته بود به نابودی نوار غزه افتخار می‌کند، منتشر کردند. فعالان صهیونیست تصاویر غیر اخلاقی را از یک وزیر نژادپرست صهیونیست که قبلا گفته بود به نابودی نوار غزه افتخار می‌کند، منتشر کردند. به گزارش عرشه آنلاین، فعالان صهیونیست در شبکه‌های ارتباط اجتماعی تصاویر غیر اخلاقی جنسی را از «می گولان» وزیر برابری اجتماعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نشان می‌دهد که حماس قادر به مقاومت در مقابل فشار‌های اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: فعال‌سازی بسته هدیه 20 گیگابایت 30 روزه، مغایرتی با سایر بسته‌های فعال ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولات سریع در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، همگی در این واقعیت خلاصه می‌شود که حزب‌الله در عین حال که بخش کوچکی از قدرت خود را به نمایش گذاشته، توانسته صهیونیست‌ها را در حالت نیم‌خیز نگه دارد و آنها هرروز مجبورند منتظر غافلگیری‌های جدید باشند.