سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران گروه 7 در بیانیه‌ای با حمایت از طرح آمریکایی آتش‌بس در غزه و تاکید بر راه‌حل 2 دولتی، نسبت به ناآرامی‌ها در شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده و از رژیم صهیونیستی خواستند به تعهدات بین‌المللی خود پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران گروه 7 در بیانیه‌ای با حمایت از طرح آمریکایی آتش‌بس در غزه و تاکید بر راه‌حل 2 دولتی، نسبت به ناآرامی‌ها در شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده و از رژیم صهیونیستی خواستند به تعهدات بین‌المللی خود پایبند باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات موشکی و پهپادی بزرگ حزب الله علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از 30 پهپاد انتحاری و 150 موشک انجام شد که طی آن پایگاه‌ها و مراکز نظامی مهم این رژیم هدف قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک ژنرال برجسته صهیونیست با انتقاد تند از کابینه و ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد نتانیاهو، گالانت و هالیوی می‌دانند بعد از پایان جنگ غزه به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهند شد و به همین دلیل می‌خواهند جنگ را حتی به قیمت نابودی اسرائیل ادامه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن گفت: بین اعراب و مرکز جهان اسلام جنایت قرن در جریان است و روزهای تاریک 251 روز است که همچنان دامه دارد. دشمن «اسرائیلی» هشت ماه است که به نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز پنجشنبه طی سخنرانی در اجلاس اقتصادی ترکیه و اسپانیا در مادرید با اشاره به ادامه کشتار فلسطینی‌ها در غزه، از رویکرد دولت اسپانیا علیه اقدامات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد. اردوغان درباره ادامه حملات اشغالگران قدس به نوار غزه علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت تصریح کرد: ما با اقداماتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، نتایج یک نظرسنجی که توسط مرکز مطالعات سیاسی و آماری فلسطین انجام شده، نشان می‌دهد که 61 درصد از ساکنان نوار غزه دست کم یک نفر از اعضای خانواده خود را در جنگ از دست داده‌اند. بر پایه این نظرسنجی، حدود 80 درصد ساکنان نوار غزه نیز یا یکی از نزدیکان و خویشاوندان آن‌ها در جنگ به شهادت رسیده یا مجروح شده است. همچنین 65...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد زمان آن فرا رسیده است که تل‌آویو به مزایا و معایب خروج از سازمان ملل فکر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سایه ادامه محاصره سنگینی که رژیم اشغالگر و حامیان آن علیه نوار غزه، همزمان با تجاوزات وحشیانه این رژیم به این منطقه اعمال کرده‌اند، هشدار‌های بین‌المللی درباره فاجعه مرگ بر اثر گرسنگی در غزه همچنان ادامه دارد. تشدید مرگ و میر بر اثر گرسنگی در غزه در همین زمینه «تدروس آدهانوم گبریسوس» مدیر سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: طبق آمار رسمی تاکنون 32...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به 37 هزار و 232 نفر و آمار مجروحان به 85 هزار و 37 نفر خبر داد. در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده است که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، سه جنایت کشتارجمعی در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن، 30 نفر به شهادت رسیدند و 105 نفر دیگر زخمی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد زمان آن فرا رسیده است که تل‌آویو به مزایا و معایب خروج از سازمان ملل فکر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع نظامی در صنعا هدف قرار گرفتن کشتی «توتور» توسط نیروهای مسلح یمن را بیانگر توسعه قدرت نظامی این کشور ارزیابی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه عراق پس از دیدار در بغداد در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک به پرونده‌های مطرح شده در این نشست اشاره کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تشریح محورهای مختلف نخستین تماس تلفنی خود با سرپرست وزارت خارجه ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست شورای امنیت سازمان ملل درخصوص وضعیت حقوق بشر کره شمالی به رغم تلاش های چین و روسیه، به درخواست آمریکا و سه کشور دیگر روز چهارشنبه به وقت محلی برگزار شد.