سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از عملیات طوفان الاقصی که با غافلگیری رژیم اشغالگر همراه بود، حزب‌الله به عنوان یک بازیگر عمده محور مقاومت در مرزهای لبنان درگیر مقابله با رژیم صهیونیستی شده است. حزب‌الله در هشت ماه گذشته با انجام حملات مستمر علیه مواضع ارتش صهیونیستی، موازنه را در شمال سرزمین‌های اشغالی بر هم زده است. دو پیامد عمده این حملات، مشکلات اقتصادی از جمله در بخش‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی روز گذشته، 19 خردادماه، گزارش دادند که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و اطراف آن در مرکز نوار غزه، 80 نفر به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر مجروح شده است. در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه، دست کم 30 نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند. داغی که ماشین کشتار رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لاپید گفت: کابینه نتانیاهو اهداف سیاسی شناخته شده‌ای در غزه یا لبنان ندارد. رهبر کسی است که مسؤولیت شکست را نیز بر عهده دارد نه اینکه فقط لاف بزند و تنها دستاوردها را به نام خود ثبت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از حزب «اردوگاه رسمی» به رهبری «بنی گانتس» خواست از کابینه بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کند.

خبرگزاری تسنیم

میلاد عرفان‌پور با انتشار بداهه‌شعری درباره واقعه خونین روز گذشته النصیرات غزه، با مردم مظلوم فلسطین همدردی و بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی در پلتفرم ایکس نوشت: از بنی گانتس می‌خواهم کابینه جنگ را ترک نکند. اکنون زمان وحدت است نه دودستگی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره عملیات ارتش اشغالگر برای آزادی چهار اسیر صهیونیست از اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه اظهار نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان صهیونیست مانند روزهای گذشته به صورت وحشیانه به شهرهای مختلف کرانه باختری یورش بردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی کشتن اسرای خود را بر زنده بودن و ماندن آنها در دست مقاومت ترجیح می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق کودکان سازمان ملل متحد در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: ما همچنان خواستار آتش بس، آزادی گروگان‌ها (اسرا) و دسترسی بلامانع مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس رژیم صهیونیستی در تظاهرات شنبه شب تل آویو، 33 نفر را بازداشت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آندریاس موتزفیلدت کراویک، معاون وزیر خارجه نروژ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) درباره جنایت رخ داده اخیر در غزه نوشت: ما شاهد یک قتل عام تازه در غزه بودیم. اسلو حمله به غیرنظامیان را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: کودکان غزه به جای حضور در مدرسه از خشونت می‌گریزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الازهر مصر در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه این کشتار را جنایتی وحشیانه و ننگ بشریت توصیف و اعلام کرد: کشتار النصیرات جنایتی وحشیانه است و تروریست‌های اسرائیلی بر روی زمین ویرانی به بار آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الازهر مصر در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: این کشتار جنایتی وحشیانه و ننگ بشریت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: بدون تحقق شرایط مقاومت، مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی در کار نخواهد بود.