سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز از شرایط اسفناک بیمارستان‌های غزه و در رأس آن بیمارستان الاقصی و ناصر به دلیل حمله خونین رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات خبر داد. بر این اساس، در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد بین المللی آمده است: تیم‌های امدادی ما دوشادوش کادر درمان در بیمارستان‌های ناصر و الاقصی در حال درمان سیل گسترده مجروحانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از تیپ‌های ارتش اسرائیل به دلیل نقص شدید نیروی انسانی به دنبال سربازگیری از طریق واتس آپ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای حمله اسرائیل به اردوگاه النصیرات غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردن جنایت اسرائیل در اردوگاه النصیرات را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل برای جذب نیرو دست به دامن واتس آپ شده و از این طریق تلاش می‌کند برای یکی از تیپ هایش نیرو جذب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی -8) با حضور علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران درباره وضعیت غزه، در استانبول برگزار شد. در پایان نشست هشت کشور اسلامی درحال توسعه شامل ترکیه، ایران، مالزی، اندونزی، مصر، نیجریه، پاکستان و بنگلادش، اعضای گروه بیانیه ای را صادر و در آن خواستار آتش بس فوری، دائمی و بدون قید و شرط در غزه و پایان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی خود به نیروگاه برق در فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب از بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم خواست تا کابینه را ترک نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب از بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم خواست تا کابینه را ترک نکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق در ادامه حملات به اهداف رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم نوار غزه، امروز (شنبه) یک نیروگاه برق این رژیم را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی گفت: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» گفت: دشمن با انجام کشتارهای هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی جنایت امروز صهیونیست‌ها در مرکز غزه، خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل شد تا این حمله مورد بررسی واقع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به جنایات امروز اشغالگران قدس در مرکز نوار غزه تصریح کرد: کشتار غیرنظامیان وحشتناک است و ما آن را محکوم می‌کنیم؛ حمام خون باید فوراً پایان یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات گفت: کشتار غیرنظامیان وحشتناک است و ما آن را محکوم می‌کنیم؛ حمام خون باید فوراً پایان یابد.