یک‌شنبه 8 مهر 1403

نگاهی به هفته صنایع دستی + تیزر

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نگاهی به هفته صنایع دستی + تیزر

به گزارش گروه گردشگری خبرگزاری فارس؛ برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و روز جهانی صنایع‌دستی از 17 خرداد آغاز و پنج استان تهران، البرز، زنجان، اردبیل و اصفهان میزبان این رویدادهای خواهند بود.

در نخستین روز از هفته صنایع‌دستی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه روز جهانی صنایع‌دستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی و مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اصفهان برگزار می‌شود.

دوشنبه 22 خرداد، استان اردبیل میزبان مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و نیز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و همین گروه در روز سه‌شنبه 23 خرداد به استان زنجان سفر خواهند کرد.

چهارشنبه 24 خرداد ماه جاری، تهران میزبان برنامه گرامیداشت روز جهانی صنایع‌دستی و روز پنجشنبه 25 خرداد نیز اختتامیه گام دوم و سوم «رویداد سه‌گام» برگزار و نمایشگاه فروش آثار هنری و صنایع‌دستی در کاخ نیاوران افتتاح می‌شود.

جمعه 26 خرداد نیز از کارگاه‌های هنرمندان نوگرا در استان البرز بازدید به عمل خواهد آمد.

تیزر هفته صنایع دستی

شعارها و نامگذاری روزها در هفته صنایع دستی: «17 خرداد چهارشنبه» صنایع دستی و رسانه «19 خرداد جمعه» صنایع دستی، پیشران گردشگری «20 خرداد شنبه» استفاده از صنایع دستی، سبک اصیل زندگی «21 خرداد یکشنبه» صنایع دستی و تشکل ها «22 خرداد دوشنبه» صنایع دستی و تعاملات فرهنگی «23 خرداد سه‌شنبه» صنایع دستی، میراث فرهنگی «24 خرداد چهارشنبه» صنایع دستی، زنان و جوانان «25 خرداد پنج شنبه» صنایع دستی، مهار تورم و رشد تولید «26 خرداد جمعه» صنایع دستی خلاقیت و نوگرایی.

تیزر هفته صنایع دستی

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی جهانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است