پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نیروهای یگان حفاظت زندان‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در آمادگی کامل هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نیروهای یگان حفاظت زندان‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در آمادگی کامل هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: حفظ آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت زندان‌ها مورد تاکید بوده و در کنار آن رعایت تذکرات و مسائل بهداشتی و ایمنی در داخل زندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیز ضروری است.

محمد جوادی روز دوشنبه در بازدید از زندان شهرستان ابهر اظهار داشت: این بازدید با هدف ارزیابی آمادگی و هوشیاری نیروهای یگان حفاظت و بررسی مسائل و مشکلات موجود در این زندان صورت می‌گیرد.

وی ضمن بازدید از اماکن مختلف زندان از جمله بندهای نگهداری مددجویان، اماکن آموزشی، فرهنگی و بهداشتی و بررسی وضعیت مرخصی‌های ویژه عید نوروز در جریان آخرین وضعیت اقدامات برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

جوادی در ادامه به صورت چهره‌به‌چهره با مددجویان دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع عرایض آن‌ها دستورات لازم در خصوص رسیدگی به درخواست‌های قانونی را صادر کرد.

وی سپس با تمام سربازان وظیفه زندان شهرستان ابهر دیدار کرده و ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها مسائل و مشکلات سربازان را از نزدیک بررسی و دستور مساعد و لازم را صادر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: تمام زندانی‌های بی‌سواد این استان تحت پوشش آموزش‌های رسمی قرار دارند و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مددجویان متقاضی از مقطع ابتدایی تا سطح تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: با عنایت خاص رییس کل دادگستری استان و بر اساس بخشنامه قوه قضاییه در راستای حفظ سلامتی زندانیان و خانواده آن‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین قرار گرفتن در ایام رجبیه، عید سعید نوروز و اعیاد شعبانیه، زندانیان واجد شرایط در قبال وثیقه معتبر از اوایل اسفندماه سال 98 به مرخصی اعزام شدند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*