جمعه 7 اردیبهشت 1403

هدف تیم نساجی صعود به بالای جدول است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
هدف تیم نساجی صعود به بالای جدول است

قائمشهر - سرمربی نساجی مازندران گفت، که تیمش برای صعود به نیمه بالای جدول تلاش می‌کند و ازهمین رو خودش را از تیم‌های پایین جدولی جدا کرده است.

قائمشهر - سرمربی نساجی مازندران گفت، که تیمش برای صعود به نیمه بالای جدول تلاش می‌کند و ازهمین رو خودش را از تیم‌های پایین جدولی جدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر سایپا تهران درجمع خبرنگاران افزود: ما اگر بنا است جایگاه بهتری در جدول مسابقات به دست آوریم، باید مقابل تیم‌هایی که هم سطح نساجی هستند، نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد، دیدار با تیم‌هایی مثل سایپا و پیکان اهمیت زیادی دارد و ازهمین رو الان خودمان را از تیم‌های پایین جدول جدا می‌کنیم و آرام آرام به بالای جدول نزدیک می‌شویم واین کار شدنی است.

چشم انتظار هوادارانیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه هفته گذشته تیمش دربازی سختی برابر پیکان تهران پیروز شده و هواداران در بازی بیرون از خانه هم به حمایت نساجی آمدند، بسیار خوشحال و متعصب شدن از هوادارانی که ما در شرایط جوی خراب به تهران آمدند و مقابل پیکان تشویق کردند، امیدوارم بازی فردا برابر سایپا هم با همین وضعیت از تیم شهرشان حمایت کنند.

مهاجری ادامه داد، در نیم فصل دوم با وجود همه مشکلات و شرایط یک مسئله ثابت بود و آن شوق هواداران نسبت به مجموعه باشگاه است. این تیم متعلق به مردم مازندران و قائمشهر است. با حضور هواداران می‌توانیم 3 امتیاز شیرین را به دست آوریم.

وی در خصوص تیم سایپا تهران نیز گفت، سایپا تیم باقدمت و سوابق خوبی است و امیدوارم با بازی خوبی دربیاید.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، تمرینات خود را با توجه به مسابقه پیش رو انجام دادیم و با شناختی که از تیم سایپا داریم و رفع عیب‌های بازی قبلی به مصاف تیم سرسخت سایپا می‌رویم.

مهاجری افزود: قطعا استراتژی نساجی برای بازی با سایپا سیستم دفاعی نخواهد بود و شاید گاهی اوقات ضرر کرده باشم اما بیشتر سود بردم.

وی افزود: وقتی شما عقب بروید هر لحظه احتمال ناکامی وجود دارد و خواسته من هیچ وقت اجازه نمی‌دهم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد، که اگر بازیکنان در بازی فردا برابر سایپا حداقل طبق نظر کادر فنی برنامه‌ها رو پیاده کنند، تا 90 درصد موفق می‌شویم و امیدوارم که بازیکنان بخواهند و از نظر ذهنی و روانی آماده باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی مقابل سایپا بگیریم.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم سایپا تهران است.

نساجی مازندران تا پایان هفته هفدهم این رقابتها با کسب 19 امتیاز در رده دهم و سایپا با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.