سه‌شنبه 8 آبان 1403

هواشناسی: بارش 5 روزه در 12 استان

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
هواشناسی: بارش 5 روزه در 12 استان

شدت بارش شنبه در شمال اردبیل و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و یکشنبه در گیلان، مازندران، اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی است.

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد. به گزارش همشهری آنلاین، شنبه در استان اردبیل‌، شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران، ارتفاعات شرقی تهران، یکشنبه و دوشنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط گلستان، خراسان شمالی‌، ارتفاعات استان‌های سمنان، البرز، تهران، قزوین‌، سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، برخی نقاط گیلان و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب‌، استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارندگی‌، در برخی نقاط رعد و برق‌، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش شنبه در شمال اردبیل و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و یکشنبه در گیلان، مازندران، اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی است. روزهای یکشنبه و دوشنبه دما در شمال غرب‌، استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور بین 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد. همچنین‌، یکشنبه در جنوب غرب کشور و استان‌های قزوین‌، البرز، تهران و دوشنبه تا چهارشنبه در شمال شرق و شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه‌خلیج فارس و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است‌. کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه

بحران برای امید؛ کنترل سرطان در شمال غرب ایران با نقص فنی مواجه شد / یک درخواست ملی برای کمک به مردمی از ایران که دارند درد می‌کشند (فیلم)

وقتی ژاپنی‌ها مسواک می‌سازند (فیلم)

فیلم های دیگر
هواشناسی: بارش 5 روزه در 12 استان 2
هواشناسی: بارش 5 روزه در 12 استان 3
هواشناسی: بارش 5 روزه در 12 استان 4