جمعه 7 اردیبهشت 1403

28 واحد صنفی متخلف در خوی پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
28 واحد صنفی متخلف در خوی پلمب شد

ارومیه - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: در چهارمین روز از اعمال دور جدید محدودیت های کرونایی، 28 واحد صنفی متخلف که این محدودیت های را اعمال نکرده اند، پلمب شدند.

فاطمه مقدم تبریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین روز از اعمال محدودیت های کرونایی 504 بازدید از واحدهای صنفی توسط تیم های مشترک و همکاران بازرسان بهداشت محیط انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از این بازدیدها، هشت باب مشاور املاک و اتومبیل، سه باب مغازه فروش تلفن همراه، سه باب مغازه فروش و 2 باب سلف سرویس به همراه 2 باب چایخانه پلمب شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ادامه داد: همچنین در این مدت، یک باب مغازه فرش فروشی، لوازم آرایشی، پرده سرا، عینک فروشی، زرگری، پرده سرا، کفش فروشی، لوازم کادویی، الکتریکی، قلیانسرا و قنادی تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا، بیماری کرونا از اوایل اسفند سال گذشته در کشور و آذربایجان غربی شیوع یافته و دهها هزار نفر در این استان به بیماری مبتلا شده اند.

وضعیت همه شهرهای آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است.

هشت تیم مشترک با حضور اعضای ستاد پلمب متشکل از نماینده دانشکده، اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی بوده و 24 بازرس اختصاصی مراکز بهداشتی و درمانی شهری روستایی در سطح این شهرستان فعال هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*