پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

واکنش القسام به حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق / تمجید از تلاش‌های شهید زاهدی به جبهه مقاومت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش القسام به حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق / تمجید از تلاش‌های شهید زاهدی به جبهه مقاومت

اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام، با محکوم کردن حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق، از تلاش‌های شهید محمدرضا زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم اسرائیل در طول سالیان گذشته تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های شهید عزالدین القسام در این بیانیه اعلام کرد: شهادت فرمانده بزرگ شهید محمد رضا زاهدی (ابومهدی) و همرزمنانش را که روز گذشته در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه، به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌کنیم.

خبر مرتبط فوری / بیانیه مهم وزارت خارجه درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ایران حمله موشکی عصر روز دوشنبه 13 فروردین 1403 رژیم جعلی اسرائیل، به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند.

گردان‌های القسام افزود: ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق، از نقش بزرگ شهید محمد رضا زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته تقدیر می کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نقض صریح قوانین بین‌المللی است.

خبر مرتبط نخست‌وزیر سوریه به سفارت ایران در دمشق رفت / واکنش مهم سوریه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر سوریه با حضور در سفارت ایران در دمشق حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

حماس در این بیانیه حمله تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را به شدت محکوم و اعلام کرد: ضمن محکوم کردن حمله تروریستی عصر امروز (دوشنبه) دشمن صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه که به شهادت تعدادی از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی ایرانی منجر شد، این اقدام را نقض صریح قوانین بین‌المللی و حاکمیت سوریه و ایران و تشدید خطرناک جنایات این رژیم می‌دانیم.

خبر مرتبط واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، گفت: چنین عملیات‌هایی نشانه به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونیستی و تلاش نخست وزیر برای گسترش منطقه درگیری و طرف‌های درگیر است.

جنبش حماس افزود: ما همبستگی کامل خود را با ایران و سوریه در مقابله با دشمن نازی و جنایتکار صهیونیستی اعلام کرده و از شورای امنیت می‌خواهیم تحرکی فوری و سازنده برای بازداشتن رژیم اشغالگر و سران جنایتکار آن با توقف جنگ و حمله به غزه و منطقه که صرفا منجر به تشدید تنش و درگیری‌ها شده و ثبات و امنیت بین‌المللی را مخدوش می‌کند، داشته باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: این مصیبت را خالصانه به خانواده‌های شهدا و رهبران و ملت عزیز ایران تسلیت می گوئیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
واکنش القسام به حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق / تمجید از تلاش‌های شهید زاهدی به جبهه مقاومت 2
واکنش القسام به حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق / تمجید از تلاش‌های شهید زاهدی به جبهه مقاومت 3
واکنش القسام به حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق / تمجید از تلاش‌های شهید زاهدی به جبهه مقاومت 4