سه‌شنبه 19 تیر 1403

واکنش مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها به ترور دانشمند ایرانی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
واکنش مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها به ترور دانشمند ایرانی

مدیر یک اندیشکده آمریکایی در واکنش به ترور دانشمند برجسته ایرانی با اذعان به اقدامات تروریستی و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان مدعی شد که آنها هنوز هم فرصت ضربه زدن به ایران را دارند.

به گزارش ایسنا، مارک دوبوویتز، مدیر اندیشکده بنیاد دفاع از دموکراسی ها که یک لابی قدرتمند صهیونیستی در آمریکا به شمار می آید و همواره مواضع به شدت ضد ایرانی دارد با انتشار رشته توئیت هایی به ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی واکنش نشان داد و به اقدامات خصمانه و تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اذعان کرد.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: درحالیکه تقریبا دو ماه تا روی کار آمدن بایدن (رئیس جمهور منتخب آمریکا) زمان باقی است، آمریکا و اسرائیل فرصت زیادی دارند تا آسیب سختی به نظام ایران وارد و اهرم فشاری برای دولت بایدن ایجاد کنند.

روز جمعه طی یک اقدام تروریستی در منطقه ای در نزدیکی تهران محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تصریح کرد: تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی افزود: ایران جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.

انتهای پیام