جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزیر فرهنگ: نهیب رهبری را تا سال 1400 از یاد نبریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وزیر فرهنگ: نهیب رهبری را تا سال 1400 از یاد نبریم

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرمت هتک رییس جمهوری صراحت و تاکید لازم و روشن را داشت، از نمایندگان مجلس و دیگر منتقدان دولت خواست «این هشدار و نهیب» را تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 1400 از یاد نبرند.

سید عباس صالحی روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «سخنان رهبری در حرمت هتک رییس جمهوری صراحت و تاکید لازم و روشن را داشت. از معاندان نظام و ایران انتظاری نیست اما برخی از دوستان انقلاب و کشور تغییر رویه خواهند داد؟

تا 1400 این هشدار و نهیب را از یاد نبریم.»

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار حضوری با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهوری و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت ایشان گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

*س_برچسب‌ها_س*