شنبه 8 اردیبهشت 1403

وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402 را اعلام کرد.

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402 از ممنوعیت تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی خبر داد.

به نقل از وزارت راه، طبق اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، امروز سه شنبه 29 اسفندماه 1402، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین، کندلات و سراوان مشاهده می‌شود. اما تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

ضمنا محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل زیاران تا مهرگان وجود دارد و در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران دارند.

محور مسدود غیرشریانی محور هشتگرد - طالقان و محور‌های دارای انسداد فصلی؛ سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال اعلام شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی