یک‌شنبه 15 مهر 1403

وضعیت شیوع کرونا در 13 شهر گلستان قرمز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وضعیت شیوع کرونا در 13 شهر گلستان قرمز شد

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که وضعیت شیوع کرونا در 13 شهر این استان قرمز شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر ازمجموع 14 شهرستان گلستان فقط آزادشهر در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد.

وی همچنین گفت در 24 ساعت گذشته هفت بیمار کرونایی در گلستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 84 نفر برسد.

به گفته فاضل در حال حاضر 499 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 105 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه گفت: با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 42 هزار و 461 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

قرار است از روز شنبه یکم آذر برای مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد شهر به شهر، تعطیلی مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*