یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نامه‌نگاری با یکدیگر وعده دادند که روابط خود را تقویت کنند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - وزیر نفت که در سفری رسمی برای شرکت در مجمع بین‌المللی هفته انرژی روسیه به مسکو سفر کرده است، از سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور در این اجلاس مبنی بر تقویت تبادلات انرژی با ایران استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نشست عمومی هفته انرژی روسیه گفت: موضع روسیه در قبال فلسطین و اسرائیل در جهت اجرای تصمیمات سازمان ملل متحد و ایجاد دولت فلسطین است و این موضع برای همه احزاب و طرفین به خوبی شناخته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی هفته انرژی روسیه گفت: موضع روسیه در قبال فلسطین و اسرائیل در جهت اجرای تصمیمات سازمان ملل متحد و ایجاد دولت فلسطین است و این موضع برای همه احزاب و طرفین به خوبی شناخته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز در جمع خبرنگاران گفت: روسیه به مذاکره با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی ادامه می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه و ترکیه طی تماس تلفنی ضمن ابراز نگرانی درباره درگیری‌ها بین فلسطین و اسرائیل، خواستار آتش‌بس فوری شدند.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد. سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد. به گزارش عرشه آنلاین، ولادیمیر یووانوویچ، سرمربی صربستانی باشگاه سمسراهای استونی به‌دلیل تبریک تولد ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) اخراج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه کاخ کرملین آمده است: ولادیمیر پوتین به ابتکار مالی، گفت‌وگویی تلفنی با آسیمی گویتا برقرار کرد. طی این تماس در رابطه با مسیر اجرای توافقات حاصل شده در گفت‌وگوها میان ولادیمیر پوتین و آسیمی گویتا تحت چارچوب دومین نشست روسیه - آفریقا در ماه ژوئیه گفت‌وگو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه که کشورش ماه هاست درگیر جنگ با اوکراین است، اعلام کرد: جنگی که اکنون میان جنبش حماس و اسراییل در جریان است مثالی روشن از شکست سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ارمنستان بعد از رد پیشنهاد دیدار سه‌جانبه با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه در حاشیه نشست کشورهای مستقل مشترک المنافع در بیشکک از سوی وزیر خارجه این کشور، اعلام کرد که در این رویداد شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعزام ناو آمریکایی به خاورمیانه (غرب آسیا) تنش‌آفرین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز در دیدار با نخست‌وزیر عراق تصریح کرد: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) نمونه بارز شکست سیاست آمریکا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به پرسشی درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: روسیه به تماس‌های خود با فلسطین و اسرائیل ادامه می‌دهد و تلاش خواهد کرد تا راه‌هایی برای حل و فصل مسائل پیدا کند.