یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از فرماندهان ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای روسی بار دیگر جزایر خرسون در دهانه رودخانه دنیپرو را تصرف کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه چهارشنبه شب در اظهاراتی گفت که دنیا در حال خلاص شدن از شر دیکتاتورها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: السودانی قصد سفر به مسکو با هدف بحث بر سر همکاری عراق و روسیه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با ژئوف بنت، مجری شبکه «پی. بی. اس» گفت: «من این که یک آمریکایی طرف پوتین را بگیرد درک نمی‌کنم اما ما چنین چیزی را دیده‌ایم و شنیده‌ایم و باید با آن مبارزه کنیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وتوی مجارستان موجب شد نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای تخصیص بسته کمک نظامی 500 میلیون یورویی به اوکراین بی‌نتیجه به پایان برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسکو با توجیه نخست‌وزیر ارمنستان مبنی‌بر لزوم اساسنامه رم دیوان کیفری بین‌المللی برای امنیت این کشور کاملا مخالف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق در دیدار با دستیار رئیس جمهور روسیه تقویت و توسعه روابط دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد، همچنین برنامه سفر آتی نخست‌وزیر عراق به مسکو نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق با ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه در رأس هیئت اعزامی این کشور به بغداد دیدار و رایزنی کرد. السودانی در این دیدار روابط میان دو کشور و راه‌های تقویت همکاری‌های دو سویه در زمینه‌های گوناگون را مورد بحث و بررسی قرار داد. نخست‌وزیر عراق در دیدار با لویتین ضمن اشاره به روابط تاریخی و استوار میان عراق و روسیه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه بیستمین نشست سالانه باشگاه گفتگو‌های بین‌المللی والدای در جمع خبرنگاران، اعلام کرد که مسکو با همکاران و همسایگان آذربایجانی خود برای تثبیت وضعیت در منطقه قره باغ، تقویت اعتماد در آنجا و ایجاد شرایط مناسب برای از سرگیری زندگی عادی و همزیستی مسالمت آمیز مردم ارامنه و آذربایجانی تلاش خواهد کرد. وی گفت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپوتنیک گزارش داد پس از توافقی که با میانجیگری نیروهای حافظ صلح روسیه با جمهوری آذربایجان برای پایان دادن به بحران قره‌باغ حاصل شد، بر این اساس انحلال کلیه نهادها و سازمان‌های دولتی از اول ژانویه 2024 صورت میگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین فرمان تسهیل مهاجرت اوکراینی‌های متقاضی به روسیه را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت روسیه در اسلواکی امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ادعاهای ساختگی مبنی بر مداخله روسیه در روند انتخابات براتیسلاوا را قاطعانه رد می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درست پیش از روزی که ارتش آذربایجان موفق شد در هفته گذشته استحکامات جدایی‌طلبان ارمنی قره‌باغ را در هم بشکند، سربازان آمریکایی لشکر 101 هوابرد به تازگی یک مأموریت آموزشی را در ارمنستان به پایان رسانده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «ژرار دوپاریو» بازیگر معروف فرانسوی اعلام کرد که هرگز زنی را مورد سوء استفاده قرار نداده و قربانی یک مجازات بدون محاکمه شده است.