یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از تماس تلفنی اردوغان با رئیس رژیم صهیونیستی و رایزنی پیرامون آخرین تحولات غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع اوکراین در ادعایی عجیب گفت: سربازان حماس توسط نظامیان «واگنر» در آفریقا آموزش دیده‌اند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مقاومت ملی وزارت دفاع اوکراین مدعی شد که گروه پیمانکار نظامی واگنر که اعضایش بلاروس را به مقصد آفریقا ترک کردند، در آموزش و انتقال تجارب نظامی به سربازان حماس نقش داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ارمنستان شرکت در نشست با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با حمله همه جانبه حماس به سرزمین های اشغالی که از آن تحت عنوان طوفان الاقصی هم یاد می شود، تحلیل ها در باب فرجام این رویارویی افزایش یافته است. توماس فریدمن، ستون نویس نیویورک تایمز بر این باور است که پس لرزه های چنین حمله ای به این دو بازیگر محدود نخواهد بود و جغرافیای خاورمیانه در آستانه تغییراتی و تهدیدهای حدی قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

دونالد ترامپ ضمن بیان اینکه «به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر می‌شویم» گفت که اگر رئیس‌جمهور آمریکا می‌شد، درگیری‌های بین‌المللی در تل‌آویو و کی‌یف رخ نمی‌داد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جمع هوادارانش در ایالت آیووا با اشاره به حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر من رئیس‌جمهور بودم، این حملات رخ نمی‌داد. این «اقدام وحشیانه» باید سرکوب شود و خواهد شد. او در ادامه مجددا به...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دونالد ترامپ ضمن بیان اینکه «به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر می‌شویم» گفت که اگر رئیس‌جمهور آمریکا می‌شد، درگیری‌های بین‌المللی در تل‌آویو و کی‌یف رخ نمی‌داد.

خبرگزاری تسنیم

در مراسمی که با حضور رؤسای جمهوری روسیه، قزاقستان و ازبکستان، صورت گرفت، ارسال گاز طبیعی روسیه به ازبکستان از طریق خاک قزاقستان آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توماس فریدمن، مفسر و نویسنده سیاسی در مقاله ای برای نیویورک تایمز درباره پوتین، شی، ترامپ و نتانیاهو نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادعای عجیب ولادیمیر پوتین درباره شیوه مرگ رهبر مزدوران واگنر، با واکنش منفی رسانه‌های منتقد روسیه مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان همزمان با ارسال پیام تبریک تولد به پوتین، با او درمورد آخرین تحولات قره باغ به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها از افزایش تردد ریلی بین دو کشور هم مرز کره شمالی و روسیه بعد از ملاقات رهبران دو طرف خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در تماس تلفنی امروز با همتای روس خود، تولد وی را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت‌های جدید در فعالیت‌های دولتی و همچنین آرزوی سلامتی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، توماس فریدمن در روزنامه نیویورک تایمز نوشت: اکنون که دوران پسا جنگ سرد به پایان رسیده دوره «پس از پسا - جنگ سرد» آغاز شده و ما وارد آن شده‌ایم و صرفا التماس می‌کنیم که نام آن فاش شود. بنابراین، در این‌جا می‌توانم بگویم: «عصر این قرار و برنامه‌مان نبود» است. سه سال قبل، جوانان اوکراینی از دسترسی آسان‌تر به اتحادیه اروپا لذت می‌بردند، استارت آپ‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی هفته گذشته تصاویر ماهواره ای افزایش عبور و مرور خطوط راه آهن مرزی میان دو کشور روسیه و کره شمالی را نشان داده است.