یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری تسنیم

آیین افتتاحیه دهمین دوره اجلاس "یک کمربند، یک جاده" با حضور نمایندگان و مسؤلان بیش از 130 کشور و 30 سازمان بین‌المللی در پکن برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با تأکید بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین، بمباران بیمارستان غزه را تقبیح و یک فاجعه انسانی خواند و خواستار توقف فوری جنگ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه دهمین دوره اجلاس «یک کمربند، یک جاده» با حضور نمایندگان و مسؤلان بیش از 130 کشور و 30 سازمان بین‌المللی در پکن برگزار شد. در مراسم افتتاحیه شی جین پینگ رئیس‌جمهور چین، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، رئیس‌جمهور آرژانتین، رئیس‌جمهور اندونزی، رئیس‌جمهور قزاقستان، رئیس‌جمهور شیلی، رئیس‌جمهور کنیا، رئیس جمهور ازبکستان، رئیس‌جمهور ویتنام،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین در واکنش به حمله به بیمارستانی در غزه گفت: این تراژدی انسانی پیامی است که زمان پایان‌دادن به این درگیری و جنگ فرارسیده است. ولادیمیر پوتین در واکنش به حمله به بیمارستانی در غزه گفت: این حمله تراژدی و فاجعه انسانی است. به گزارش عرشه آنلاین، رییس‌جمهور روسیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی در نوار غزه و شهادت صدها نفر گفت این تراژدی انسانی نشانه این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در گفت و گوی سه ساعته خود با شی جین پینگ همتای چینی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تصور می کنم بازیگران اصلی خواهان عمیق شدن درگیری بین فلسطین و اسرائیل نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بدون نگرانی از حکم تعیقب بین‌المللی خود به چین سفر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد تجارت مسکو با پکن به رقم بی‌سابقه 200 میلیارد دلار رسیده است و قرار است در سال جاری میلادی از این مقدار نیز فراتر برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفرت پراکنی اغلب موانع فساد و سوءمدیریت را از بین می‌برد. به گزارش اکونومیست در اوایل سال‌جاری، رئیس‌جمهور تونس، قیس سعید، هشدار داد که «انبوهی از مهاجران غیرقانونی» از کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حال توطئه برای تغییر جمعیت تونس و جایگزینی اکثریت عرب هستند. او افزود که سیاه‌پوستان آفریقایی «خشونت، جنایات و اعمال غیرقابل قبول» را همراه با خود می آوردند. در واقع، او تونسی ها را تشویق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر احتمالی پوتین به پکن جهت حضور در مراسم مربوط به طرح کمربند و جاده، حاشیه ساز شده، بالاخص بعد از انتشار خبر دیدار احتمالی «شی» و بایدن. حال سوال این است که آیا پکن برای تثبیت نفوذش مسکو را قربانی می کند یا نه؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در واکنش به اظهارات اخیر جو بایدن که گفته بود «باید ولادیمیر پوتین را زمین زد» گفت: آن‌ها باید احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرند. در این صورت دیگر لازم نیست که کسی سرکوب شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر ارمنستان امروز با اشاره به اینکه تلاش میکند امنیت همه شهروندان آذربایجانی را در خاک خود تضمین کند اعلام کرد: ایروان آماده امضای توافقنامه صلح با جمهوری آذربایجان تا پایان سال جاری میلادی است.

وب‌گاه گسترش

صادرات نفت عربستان سعودی در اوت، برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت و به پایین‌ترین رکورد در 28 ماه گذشته سقوط کرد. اطلاعات منتشره از سوی سازمان ابتکار داده مشترک (JODI) نشان داد که صادرات نفت عربستان سعودی از 6.01 میلیون بشکه در روز در ژوئیه، به 5.58 میلیون بشکه در روز در اوت رسید که افت 7.1 درصدی داشت و پایین‌ترین میزان صادرات این کشور از آوریل سال 2021 به این طرف بود. عربستان سعودی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف درباره اظهارات جو بایدن مبنی بر اینکه اگر نیروهای کل اروپا متحد شوند پوتین شکست می‌خورد، گفت: هم بایدن و هم سران اروپایی که چنین اظهاراتی را بیان می‌کنند، می‌خواهند پوتین و روسیه را سرکوب کنند؛ آن‌ها تاکنون موفق نشده‌اند و موفق هم نخواهند شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ان‌بی‌سی، رسانه‌های روسی اعلام کردند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور امروز سه‌شنبه برای دیدار با «شیء جین‌پینگ»، همتای چینی خود و شرکت در سومین نشست «کمربند و جاده» وارد پکن، پایتخت چین شد. دیروز «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز برای شرکت در سومین نشست «کمربند و جاده برای همکاری‌های بین‌المللی» وارد پکن شد. پیش از این سخنگوی...