پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ویروس کرونا، رفتنی است اگر در خانه بمانیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ویروس کرونا، رفتنی است اگر در خانه بمانیم

زنجان - ایرنا - داور درجه یک بین المللی کشتی گفت: اگر در خانه‌های خود بمانیم و در این ایام به دید و بازید و سفر نرویم به حتم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

اکبر نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، راه‌اندازی پویش «سهم من در مقابله با کرونا» از سوی ایرنا را حرکتی ارزشمند در این راه خواند و افزود: اگر همه یکدل و یکپارچه به مقابله با این ویروس بپردازیم در این صورت می توان این بیماری را در ایران، ریشه‌کن کرد.

وی با تاکید بر اینکه ماندن در خانه، رعایت موازین بهداشتی و توجه جدی به هشدارها و توصیه های ارایه شده از سوی مسوؤلان بهداشتی، بهترین شیوه برای نابودی این ویروس منحوس و مهلک، است اظهار داشت: اگر همه دست در دست هم دهیم بطور قطع و یقین، ویروس کرونا، دیگر جایی در کشور و بین مردم نخواهد داشت.

نصیری که از قهرمانان کشتی این استان در مسابقات برون مرزی ازجمله رقابت های ارتش های جهان است، گفت: پویش های مختلفی برای پیشگیری و از میان برداشتن ویروس کرونا در سطح کشور راه اندازی شده است که هرکدام به نوبه خود بسیار تاثیرگذار هستند و انتظار می رود مردم ایران با حرکت جهادی، سهم خود را در ریشه کنی این بیماری، به درستی ایفا کنند.

وی افزود: مردم برای در امان ماندن از شر این ویروس و پیشگیری از شیوع آن باید به پویش "در خانه بمانیم" بپیوندند و از حضور در اجتماعات و مکان های پرتردد و شلوغ و انجام دید و بازدیدهای عید، به جد اجتناب کنند و یقین باید بدانیم که کرونا با کسی تعارف و شوخی ندارد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در این استان تاکنون به 366 نفر رسیده است که 16 نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*