پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی گفت: امیدوارم آتش بسی فوری در نوار غزه اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، طی سخنرانی معمول روز یکشنبه خود کلیسای واتیکان، درخواستش برای برقراری صلح در اوکراین و غزه را تکرار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد مختلفی از نوستراداموس گرفته تا استیون هاوکینگ تاریخ خاصی را برای نابودی جهان پیش بینی کرده‌اند. گجت نیوز: افراد مختلفی از نوستراداموس گرفته تا استیون هاوکینگ تاریخ خاصی را برای نابودی جهان پیش بینی کرده‌اند. اما یک دانشمند باور دارد که پایان جهان در سال 2026 رقم خواهد خورد. نابودی انسان چگونه خواهد بود؟ شرایط کره زمین چندان جذاب نیست و افراد و گروه‌های مختلف گمان می‌کنند که زمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه راهپیمایان روز جهانی قدس همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان‌های شهرها و روستاهای مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می‌کنند، گفت: یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی رژیم صهیونیستی و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای نخستین بار دستخط سردار شهید قاسم سلیمانی برای فلسطین منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری فرانسه با اشاره به تشدید بحران سیاسی برای کابینه نخست وزیر اسرائیل در پی تظاهرات بی وقفه معترضان در داخل اراضی اشغالی برای مطالبه استعفای او پیش‌بینی کرد روزهای نتانیاهو به شماره افتاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت که عاملین و حامیان حمله به کنسولگری ایران به دست مجاهدان اسلام مجازات می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه با چالش‌های فزاینده‌ای برای قدرت خود مواجه شد؛ زیرا هزاران نفر در خارج از پارلمان تجمع کردند تا خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شوند. این یکی از بزرگ‌ترین تظاهرات علیه دولت اسرائیل از زمان آغاز جنگ در نوار غزه بود. «آدام راسگون»، «ویویان یی» و «خاویر هرناندز» در گزارش 31مارس در نیویورک‌تایمز نوشتند، برخی از معترضان تابلوهایی را حمل می‌کردند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نشریه غربی در مطلبی از بالا گرفتن زمزمه‌های تعیین جانشین برای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان به دلیل مشکلات جسمی زیاد وی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه غربی در مطلبی از بالا گرفتن زمزمه‌های تعیین جانشین برای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان به دلیل مشکلات جسمی زیاد وی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که در دفاع از خود 2 پهپاد را در مناطق تحت کنترل حوثی‌های یمن منهدم کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت خبر داد یک هدف هوایی از سمت اردن وارد فلسطین اشغالی شد و یک سازه را در بندر ایلات هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در بحبوحه جنگ غزه در حال خوشگذرانی در آپارتمان گران‌قیمتش در ایالت «فلوریدا» در آمریکا است، هو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان برقراری آتش‌بس فوری در غزه و دسترسی مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه را خواستار شد.