پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پلیس زنجان با تجمعات در چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پلیس زنجان با تجمعات در چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد کرد

زنجان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و به منظور رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها، با تجمع‌کنندگان چهارشنبه آخر سال، برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ عبدالحمید خسروانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان به جهت پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال 98 با سال‌های گذشته متفاوت بوده و پلیس زنجان از برگزاری هرگونه تجمع و مراسمات مرسوم با جدیت جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی، برای مصون ماندن از خطر ابتلا به بیماری و انتشار ویروس کرونا، تاکید بر خانه ماندن افراد است و مسوؤلان بهداشت نیز به این موضوع توصیه جدی دارند.

خسروانی با بیان اینکه پرتاب مواد محترقه و سرو صدای ناشی از آن آرامش و امنیت مردم را برهم می‌زند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه ایجاد مزاحمت و نا امنی کنند آنان را دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

وی به شرایط خاص کشور به دلیل انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: انتشار دهندگان موضوع تجمعات و گردهمایی ها برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال که در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعال هستند باید توجه داشته باشند که این کار با توجه به شرایط موجود فقط موجب چالش برای شهروندان و دست اندرکاران درمان است و به همین علت نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

خسروانی با تاکید براینکه بطور قطع و یقین، پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان ها برخورد قانونی خواهد داشت، از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به این دست دعوت ها و فراخوان های گردهمایی توجه نکنند.

وی با بیان اینکه پلیس بدون مشارکت و تعامل و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های محوله موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کرده و توصیه های ارائه شده را جدی‌تر بگیرند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*