یک‌شنبه 22 مهر 1403

پژمانفر: امروز ذره‌ای از انزجار مردم از رژیم صهیونیستی کم نشده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پژمانفر: امروز ذره‌ای از انزجار مردم از رژیم صهیونیستی کم نشده است

تهران - ایرنا - نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ذره‌ای از انزجار مردم آزاده جهان از رژیم کودک‌کش صهیونیستی کم نشده است.

نصرالله پژمانفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره جایگاه روز جهانی قدس در جهان اسلام و ضرورت زنده نگه داشتن آرمان فلسطین اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاید اولین جریان‌سازی در خصوص آزادسازی قدس در سطح بین‌المللی از ناحیه جمهوری اسلامی ایران و به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: شکل‌گیری این مساله موجب شد همه مسلمانان در کنار یکدیگر برای آزادسازی قدس شریف ورود پیدا کنند و در قالب راهپیمایی و اجتماعات مختلف بتوانند پیام حمایت از آرمان قدس را به تمامی مسلمانان دنیا و انسان‌های آزاده دنیا برسانند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: اینگونه جریان‌سازی‌ها، اتفاق نادری بود که به این شکل صورت گرفت چرا که به رغم اینکه جریان‌های استکباری با موضوع آزادسازی قدس شریف مخالف بودند این موضوع تا این حد توانست راه باز کند و بتواند اینقدر موثر بر لایحه‌های مختلف تاثیر بگذارد.

منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینگونه جریان‌سازی، اتفاقات بسیار بزرگی است که نه‌تنها تاثیرات بسیار عمیقی در میان مسلمان گذاشت و منجر به انسجام آنها در مقابل رژیم صهیونیستی شد بلکه توانست میان همه انسان‌های آزاده دنیا و حتی کسانی که یهودی بودند اما با جریان صهیونیست مخالفند اتحاد ایجاد کند.

پژمانفر با اشاره به سیاست های خصمانه و مخرب دولت آمریکا و حمایت های آن از رژیم صهیونیستی مانند طرح معامله قرن و واکنش کشورهای اسلامی به آن اظهار داشت: اقدامات ارتجاع عرب و برخی مدعیان دروغین حمایت از قدس و آرمان ملت مظلوم فلسطین برای تعامل و عادی‌سازی روابط سیاسی میان مسلمانان کشورهای اسلامی با رژیم جعلی، غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نشان از تلاش‌های مذبوحانه آنها دارد و امروز ذره‌ای از انزجار مردم از این رژیم صهیونیستی کاسته نشده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*