دوشنبه 9 مهر 1403

پیروزی ذوب‌آهن بر سپاهان در شهرآورد دوستانه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیروزی ذوب‌آهن بر سپاهان در شهرآورد دوستانه

اصفهان_ایرنا_ تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر از دیگر همشهری خود ذوب‌آهن شکست خورد.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان از ساعت 18:30 امروز یکشنبه به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان، سبزپوشان با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار دوستانه شدند.

در این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت کامل با اولویت سلامت بازیکنان برگزار شد تک گل ذوب‌آهن توسط "ایوان مارکوویچ" در دقیقه 88 با پاس منظمی به ثمر رسید تا سبزپوشان اصفهانی پیروز میدان شوند.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در نامه‌ای به مدیران باشگاه‌ها و رییسان هیات‌های فوتبال لیگ برتری از افزایش زمان آماده‌سازی تیم‌ها برای از سرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم خبر داد.

در نامه حیدر بهاروند آمده است: نظر به برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مسوولان مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا و با عنایت به موارد مطروح شده در این جلسه، به اطلاع می‌رساند که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد دیدارهای باقی مانده مرحله مقدماتی و یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را با تأخیر نسبت به برنامه قبلی برگزار کند به این ترتیب با توجه به فرصت ایجاد شده و به منظور افزایش زمان آماده‌سازی باشگاه‌ها و همچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه‌های اصلی باشگاه‌ها و فوتبال ملی هستند، سازمان لیگ نیز دیدارهای باقی مانده لیگ نوزدهم را با یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش‌بینی شده آغاز می‌کند.

بنابراین قرار است دیدار معوقه تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران، روز چهارشنبه چهار تیر برگزار و سپس مسابقات هفته بیست و دوم از روز یکشنبه هشتم تیر آغاز شود.

پیش از این قرار بود بازی 2 تیم یاد شده 29 خرداد برگزار شود و دیدارهای هفته بیست و دوم از روز دوم تیر کلید بخورد ولی این تاریخ‌ها اکنون تغییر یافته است.

*س_برچسب‌ها_س*