سه‌شنبه 17 مهر 1403

پیشنهاد تصویب 103 میلیارد تومان برای بخش ورزشی البرز

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
پیشنهاد تصویب 103 میلیارد تومان برای بخش ورزشی البرز

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در شهرستان چهارباغ استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 103 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های ورزشی استان البرز در سفر هیات دولت پیش بینی شده که قرار است امشب تصویب شود.

وی گفت: این اعتبار برای توسعه چمن های مصنوعی، تکمیل سالن های ورزشی سرپوشیده و ترمیم و مرمت فضاهای ورزشی که از قبل نیاز به ترمیم داشته اند اختصاص می یابد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه البرز در بخش ورزش همواره پشتیبان کشور بوده است، گفت: مصوبات ارزشمندی در حوزه جوانان و ورزش برای استان در سفر دولت قرار است داشته باشیم.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، افزود: حمایت و تسهیل در فرآیند فعالیت واحدهای صنعتی از سوی دولت می‌تواند نوید بخش اشتغال آفرینی بیشتری باشد.

وی ادامه داد: این امیدواری وجود دارد که بخش خصوصی همچنان در زمینه های مختلف از جمله صنعت پیشرو باشد.

شهرستان 100 هزار نفری چهارباغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به 18 استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.