چهارشنبه 18 مهر 1403

چهار کتاب‌فروشی در استان زنجان مجری طرح بهارانه کتاب شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چهار کتاب‌فروشی در استان زنجان مجری طرح بهارانه کتاب شدند

زنجان - ایرنا - سه کتاب‌فروشی در شهر زنجان و یک کتاب‌فروشی در شهر ابهر آمادگی خود را برای اجرای طرح "بهارانه کتاب 99" که از 20 تا 30 اردیبهشت جاری اجرا می‌شود، اعلام کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: "کتابکده فرهنگ" در چهار راه انقلاب، "شهر کتاب" در چهار راه سعدی و "پاتوق کتاب" جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، کتابفروشی های مجری طرح " بهارانه کتاب 98 " در شهر زنجان هستند.

محمود علیمحمدی افزود: "کتابفروشی بهمن" نیز واقع در بلوار طالقانی جنوبی شهر ابهر مجری طرح بهارانه کتاب 99 در این شهر است.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این دوره از طرح بهارانه کتاب 99، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، علاوه بر کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

وی یادآورشد: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

علیمحمدی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی، شهروندان و خریداران کتاب است و انتظار این است همگان در این خصوص توجه و مبادرت ویژه داشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*