چهارشنبه 18 مهر 1403

کرمانشاهیان بیش از سه میلیارد تومان فطریه و کفارات پرداخت کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرمانشاهیان بیش از سه میلیارد تومان فطریه و کفارات پرداخت کردند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: براساس آمار اولیه، کرمانشاهیان سه میلیارد و 541 میلیون تومان فطریه و کفارات به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت کردند.

«محسن رخصی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این میزان فطریه و کفارات به صندوق های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه های غیرحضوری پرداخت شده است، افزود: از این میزان سه میلیارد و 532 میلیون تومان فطریه و حدود 10 میلیون تومان نیز کفارات عمد و غیرعمد بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین امسال بخش قابل توجهی از فطریه و کفارات مردمی از طریق درگاه های الکترونیکی و به صورت غیرحضوری پرداخت شده، بیان کرد: شماره گیری کد #5*8877* و تلفن گویای 096887 از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی از طریق برنامه های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات بوده است.

وی تصریح کرد: این درگاه ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از کرمانشاهیان نیک اندیشی است که هنوز موفق به پرداخت زکوات فطره نشده اند.

به گفته او، در عید سعید فطر امسال بیش از چهار هزار و 200 نیرو و عامل مردمی با این نهاد برای جمع آوری و کفارات مردمی همکاری داشته اند.

78 هزار خانواده با جمعیتی بیش از 180 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال 200 میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می شود.

*س_برچسب‌ها_س*