دوشنبه 9 مهر 1403

کرونا مسابقات زیبایی اسب کشور را در گتوند خوزستان لغو کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا مسابقات زیبایی اسب کشور را در گتوند خوزستان لغو کرد

اهواز - ایرنا - مسابقات زیبایی اسب خالص ایرانی که قرار بود به میزبانی شهرستان گتوند برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت‌ها قرار بود 28 و 29 آذر در مجموعه ورزشی تختی شهرستان گتوند برگزار شود اما فدراسیون به ما اعلام کرد که این مسابقات به دلیل شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.

حسین برون با اشاره به اینکه برگزاری این رقابت‌ها می‌توانست باعث شور و نشاط شود گفت: تدابیر لازم برای برگزاری این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده بود؛ از طرفی استان خوزستان به لحاظ کرونا در شرایط بهتری قرار داشته و هنوز حدود 2 هفته تا شروع مسابقات زمان داریم.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: برگزاری این رقابت ها، همه ساله باعث دلگرمی اسب داران بود و برای حضور در این رقابت ها لحظه شماری می‌کردند لذا ما این موضوع را مجدد پیگیری می‌کنیم و امیدواریم فدراسیون همکاری لازم را با ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوزستان با 6 هزار و 500 اسب اصیل قطب این رشته در کشور است گفت: امیدواریم مسوولان حمایت کنند تا بار دیگر شاهد برگزاری بزرگترین مسابقات زیبایی اسب اصیل ایرانی در خوزستان باشیم.

به گزارش ایرنا 300 باشگاه و مکان نگهداری اسب در خوزستان وجود داشته و 2 هزار نفر به صورت مستقیم در این رشته فعالیت می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*