جمعه 28 اردیبهشت 1403

کشور نیازمند افرادی با روحیه سپهبد شهید سلیمانی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کشور نیازمند افرادی با روحیه سپهبد شهید سلیمانی است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: جنس وزیر صمت از جنس جبهه و جنگ است و کشور در شرایط حساس کنونی به افرادی با روحیه و رویه‌ای همانند مردان بزرگ دوران دفاع مقدس همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خوشحال هستیم در چنین شرایطی مردان جبهه و جنگ همچون علیرضا رزم حسینی که پیرو خط ولایت و خط و مکتب شهید سلیمانی هستید، وارد میدان عمل شده اند.

وی خطاب به وزیر صمت اظهار داشت: پا به وزارتخانه ای گذاشته اید که می تواند توسعه همه جانبه کشور را در بر داشته باشد جایی که قلب و موتور توسعه و تحرک کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در این شرایط سخت کار کردن برای مردانی چون شما شیرین و با انگیزه است و توقعی که می رود این است در ماه های باقی مانده از ماموریتی که به عهده دولت گذاشته شده با سرعت فرصت های ایجاد شده را مغتنم شمرده و کارها را هر چه می توانید در مدت کوتاه با سرعت انجام دهید.

وی ادامه داد: تحریم ها و شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را بر کشور حکمفرا ساخته و پذیرفتن چنین مسئولیتی در چنین شرایطی آن هم به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی شما ستودنی است و ما می دانیم که در چنین شرایطی کارهای بزرگ تنها از دست مردان بزرگ ساخته است.

امام جمعه کرمان وزارتخانه صمت را یک وزارتخانه کلیدی دانست و گفت: سلامت و صحت کار نیز بخش مهم دیگری از انجام کار در این وزارتخانه است و تحقق این موضوع نیز در گرو انتخاب افراد شایسته و لایق برای انجام کار و کنار زدن افراد نالایق و ناشایست است و اینکه هر کسی در جای خود قرار داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: امیدواریم با اقدامات شایسته ای که در این وزارتخانه در همین چند ماه انجام می شود شاهد تحولات خوبی با کمک و یاری خداوند متعال و نگاه شهداء گرانقدر باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*