شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت اذعان داشت تا روز گذشته 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن کوو ایران برکت برای واکسیناسیون سراسری به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.

خبرگزاری دانا

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: خبرنگار باید به عنوان کسی که رسالت اطلاع رسانی دقیق را بر عهده دارد نباید از انتقاد کارگزاران حکومتی و مسئولین بترسد.

وب‌گاه عصر ایران

قطعی برق، فعالیت کارخانجات را به میزان حداقل چهار ساعت در روز متوقف کرد و این مساله نیز به کاهش تولید در شرکت‌های سرم‌سازی دامن زد.

وب‌گاه الف

در روزهای گذشته و تحت تاثیر اوج گیری شیوع موج پنجم ویروس کرونا، برخی اقلام مورد استفاده برای مبتلایان به این ویروس کمیاب شده که سرم یکی از اصلی‌ترین این اقلام است.

خبرگزاری ایسنا

در روزهای گذشته و تحت تاثیر اوج گیری شیوع موج پنجم ویروس کرونا، برخی اقلام مورد استفاده برای مبتلایان به این ویروس کمیاب شده که سرم یکی از اصلی‌ترین این اقلام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر ستادویژه توسعه فناوری نانو گفت: امید است تا پایان تابستان فاز اول بالینی واکسن کرونا mRNA را که با تکنولوژی نانو لیپوزیوم در حال انجام است، شروع کنیم تا ایران نیز هم سطح کشورهای پیشرفته صاحب این مجموعه قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان، وضعیت شیوع کرونا در میرجاوه و همچنین اقدامات کنترلی و غربالگری در مرز را تشریح و بر لزوم راه‌اندازی نقاهتگاه کرونا در این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف گفت: امیدوارم به همت دولت آینده، این واکسن هرچه سریع‌تر به دست مردم برسد و این ماسک را تا پایان پاییز از روی صورت مردم بردارد و هم جان و هم نان مردم را نجات دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: ما تا پایان پاییز میتوانیم واکسن کشور را تأمین کنیم و پس از تأمین کامل نیاز داخل، قدرت صادرات را خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در زمینه تولید واکسن، دانشگاه علوم پزشکی ارتش با همکاری وزارت دفاع واکسن فخرا را تولید کردند.

خبرگزاری ایسنا

رییس جمهور با برشمردن اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و مهار بیماری کرونا در کشور گفت: این روزها شاهد تحریف و تغییر و آمار غلط و دروغ هستیم.

خبرگزاری دانا

سردار کشکولی گفت: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها، رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران است و یکی از این صحنه‌ها انتخابات می‌باشد که همیشه با حضور پرشور برگزار شده است.

خبرگزاری دانا

برای تبیین گوشه‌ای از مفهوم کار جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، میزگردی با حضور فعالان این عرصه در میدان عمل و همچنین متولیان این امر برگزار شد که به مباحثی چون ماهیت کار جهادی، حرکت جهادی، انتقال فرهنگ جهاد به نسل‌های آینده و اهمیت و معظلات گروه‌های جهادی پرداخته شد.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خوزستان گفت: 25 هزار بسته معیشتی توسط این ستاد در استان خوزستان در حال توزیع است.