شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می‌کنند البته که برای مردم دلنشین‌تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه تسریع در تهیه واکسن و واکسیناسیون عمومی موجب آرامش مردم خواهد بود، گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می‌کنند البته که برای مردم دلنشین‌تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضاییه گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می‌کنند. البته که برای مردم دلنشین‌تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت گفت: درصد مرگ و میر موج چهارم کرونا در کشور نسبت به موج سوم 50 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابه گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز پنجشنبه (16 اردیبهشت) در دیدار وزیر و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان کشور و دست اندرکاران تولید واکسن مقابله با کرونا، از تلاش‌های پزشکان و کادر درمان برای صیانت از جان مردم در برابر ویروس کرونا تقدیر کرد. رئیس قوه قضاییه گفت: حقیقتا مجموعه بهداشت و درمان در دوران شیوع کرونا...

وب‌گاه مشرق نیوز

ویروس کرونا از چین سر برآورد و بعد از چندی رقیب انگلیسی او با سر و صدای بیشتری از راه رسید و حالا نوبت ویروس هندی است که خودنمایی کند. اما «تاکنون» وارد ایران نشده است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: با توجه به ساخت ونتیلاتور و انواع کیت‌های ایرانی تشخیص کرونا در کشور، همه تخت‌های آی سی یو بیمارستانی کشور مجهز به ونتیلاتور ایرانی شدند و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: نماز عبادی و سیاسی جمعه فردا (14 آذرماه) بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در هیچ شهری از استان مرکزی اقامه نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر کیفیت پایین برخی ماسک های تولیدی در کشور، گفت: اگر داروخانه‌ها در دو - سه ماهه اخیر که سازمان غذا و دارو وارد استانداردسازی و نظارت بر کیفیت ماسک‌ها شده، از شرکت‌های رسمی پخش، ماسک خریداری کرده‌اند، استاندارد در آن‌ها قطعا رعایت شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معلم دارای جایگاه ارزشمند معنوی در جامعه انسانی است اما وقتی با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی در هم آمیخته می شود، شکوه و عظمتی والا به وجود می آورد که نمونه های آن در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در کشور و البرز فراوان است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: یک کارگاه ساخت ماشین آلات و تجهیزات تولید ماسک در این شهرستان به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایسنا

شیوع کرونا بخش‌های مختلف حوزه سلامت جامعه را درگیر خود کرده است و در این میان کارکنان داروخانه‌ها از جمله افرادی هستند که با مراجعه کنندگانی که اکثر آنها بیمار بوده و برای دریافت دارویی که پزشک برای بیماران تجویز کرده، ارتباط مستقیم دارند و طبیعی است که با مشکلات متعددی مواجه شده و عموما در معرض خطر بیماری هم هستند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا تاکنون 11 هزار نفر از خدمات کرونایی در بیمارستان رحیمیان الوند استفاده کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سال ها پیش از شیوع ویروس کرونا، آوازه بانوانی نیکوکار و سخاوتمند در استان البرز پیچیده بود تا جائیکه دردمندان و نیازمندان لقب فرشتگان نجات به آنان دادند و اینک با آمدن کرونا، تمام داشته ها و توانایی خود را پای امدادرسانی درمانی و معیشتی گذاشته اند.