شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کتاب «بدون دود و آتش و خون» که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی و «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است، روایت‌های جدیدی را در گفت و گو با رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: آقای حدادعادل آمد و به من گفت که کشور را کوپنی کنید. گفتم دولت این کار را تا روز آخر انجام نمی‌دهد. آنها این حرف را به رهبری هم زده بودند. به رهبری گفتم که نظرم این است که نباید کوپنی کنیم، ایشان هم تایید کردند و گفتند درست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی گفت: «وقتی امریکا از برجام بیرون رفت، تصمیم اولیه این بود که ماهم بلافاصله از برجام خارج شویم. همان روز جلسه اضطراری گذاشتیم. همانجا تصمیم شد که 15 روز دیگر از برجام خارج شویم. بعد فکر کردیم با یک چشم برهم زدن، 15 روز تمام می‌شود. آن شب اعلام کردیم که ما برای خروج از برجام چند هفته مهلت می‌دهیم.»

خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان دومین جشنواره «امید و یاری‌گری» در مراسمی با حضور شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

این روزها که امواج کرونا را پشت سر گذاشته و از بحران کرونا عبور کرده‌ایم باید برای همیشه در تاریخ ثبت کنیم حماسه، ایثارگری و رشادت جهادگران، انقلابیون و بسیجیانی که در اوج کرونا که هر کسی به دنبال راهی برای خارج نشدن از خانه خود بود، وارد میدان شدن و چه با تهیه ماسک و گان و چه با حضور در بیمارستان‌ها و چه از راه‌های دیگر با این ویروس منحوس مقابله کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی گفت: نمایشگاه های خارج از کشور زمینه ساز صادرات هستند که تنها راه نجات صنعت کشور نیز استفاده از این ظرفیت است.

خبرگزاری تسنیم

روز گذشته بالاخره پس از 2 سال و 100 روز، آمار فوتی‌های کرونا در کشور به صفر رسید؛ اما این دستاورد چگونه حاصل شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تلاش و کوشش مدافعان و سفیران سلامت و همکاری و استقبال خوب مردم استان در انجام واکسیناسیون خوشبختانه طی هفته گذشته هیچ مورد مثبت بستری کرونا در استان ثبت نشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید داروهایی با ساخت فن آوری بالا با کمک شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: هلال احمر برای واردات واکسن کرونا سر و صدایی نکرد و در گمنامی واکسن‌ها را وارد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که تا پایان دولت دوازدهم (15 مردادماه سال 1400) واردات واکسن کرونا به 19 میلیون و 904 هزار دُز می‌رسید، این میزان در مدت زمانی کوتاهی در دولت جدید به بیش از 180 میلیون دز رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

کرونا در ایران دو سالگی‌اش را تمام کرده است و حالا بر خلاف اوایل طغیان این بلای عالم‌گیر، دیگر از کمبود و گران‌فروشی تجهیزات حفاظتی شخصی و بیمارستانی و البته احتکار آنها خبری نیست...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه دارویی برکت، مدیران کارخانه شفافارمد و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، فاز نهایی بزرگترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا در شهرک دارویی برکت واقع در کردان استان البرز به بهره‌برداری رسید. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با بیان این‌که...

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعلام کرد: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، اکنون ظرفیت تولید سالانه حدود 400 میلیون دز واکسن کووبرکت برای مهار کرونا در این مجموعه فراهم شده است.