شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) تصریح کرد: راه میانبر رسیدن به قرب الهی توسل به امام حسین (ع) است و در طول تاریخ علمای زیادی را سراغ داریم که با سوابق و وضعیت‌های مختلف توانستند راه صدساله را در لحظه‌ای با توسل به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)...

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور به اجرای شعارها مقید است و دولت مصمم است در راستای اجرای وعده‌های رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش بیکاری، ایجاد یک میلیون واحد مسکونی در سال، مبارزه با فساد و رانت و توسعه دولت الکترونیک اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور به اجرای شعارهایش مقید است و دولت مصمم است در راستای اجرای وعده‌های رئیس‌جمهور اقدام کند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور به اجرای شعارهایش مقید است و دولت مصمم است در راستای اجرای وعده‌های رئیس‌جمهور اقدام کند.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کشور نظیر تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، کاملا به آینده کشور خوشبین هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همت مضاعف از این شرایط با سرافرازی عبور کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه، در نشستی دو ساعته پای حرف‌ها و دردودل‌های اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها نشست تا مسائل و مشکلات شبکه بانکی کشور را از زبان مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی بشنود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه نظام بانکی نیازمند اصلاح است، گفت: هر دولت و مجلسی که روی کار آمد از لزوم اصلاح بانکی سخن گفت اما از نظر ما بانک‌ها باید در اصلاح بسترهای فسادزا در پیشگیری از تخلفات مالی و بانکی پیشگام باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

درخواست رئیس قوه قضاییه از مدیران بانک‌ها برای ارائه گزارش از وضعیت پرونده‌های حقوقی بر زمین‌مانده بانکی تا اول شهریور ماه به‌منظور بررسی راهکار‌های تعیین تکلیف سریع آنها / نظام بانکی نیازمند اصلاح است؛ انتظار می‌رود مدیران بانکی در انجام اصلاحات پیشگام شوند

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نظام بانکی نیازمند اصلاح است، گفت: هر دولت و مجلسی که روی کار آمد از لزوم اصلاح بانکی سخن گفت، اما از نظر ما بانک‌ها باید در اصلاح بسترهای فسادزا در پیشگیری از تخلفات مالی و بانکی پیشگام باشند چرا که هر نهادی دیگری بخواهد این کار را انجام دهد به دلیل فقدان تجربه و اشراف بر موضوع نگاه تک بعدی خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکنولوژی واکسن برکت مطلقا ارتباطی با تکنولوژی واکسن چینی ندارد جز اینکه پلتفرم آنها یکسان است. دانش فنی، اصلا دارایی ارزان‌قیمتی نیست که شما بتوانید به‌راحتی آن را از کشورها خریداری کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها که کشور در وضعیت سیاه کرونا قرار دارد و به اذعان مسوولان وزارت بهداشت و بررسی‌های میدانی اغلب بیمارستان‌های کشور تخت خالی برای بستری بیماران ندارند معضل کمبود دارو به دغدغه اصلی بیماران تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت اذعان داشت تا روز گذشته 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن کوو ایران برکت برای واکسیناسیون سراسری به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت اذعان داشت تا روز گذشته 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن کوو ایران برکت برای واکسیناسیون سراسری به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.