شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نماینده عالی رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان ماسال استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به تلاش دشمن در چهار دهه گذشته برای متوقف کردن نظام اسلامی اظهار کرد: در چهار دهه گذشته دشمن از هیچ ضربه‌ای برای متوقف کردن قطار انقلاب غافل نشده، اما جوانان این مرزوبوم باکار و تلاش مضاعف و امید...

خبرگزاری دانا

سردار سالاری طرح شهید سلیمانی را یک اقدام موفق دانست و گفت: بسیج در مدیریت ویروس منحوس کرونا تلاش های ارزنده ای داشته است.

خبرگزاری ایسنا

30 بهمن 98، مهمانی شوم و ناخوانده وارد کشور شد؛ ویروس تاج‌دار گستره حکمرانی‌اش را گستراند، جان‌های زیادی را در دنیا و ایران قربانی حضورش کرد و 22 ماه است که زندگی‌ها را تغییر داده؛ حالا اما چندی است که به مدد واکسیناسیون سراسری، خیال‌ها کمی آسوده شده؛ اما این شورشی قرن هنوز هم مستعد "جان" گرفتن است...

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه استان‌ها درحالی پایین‌ترین آمارهای کرونایی از ابتدای مردادماه سال جاری ثبت شده که کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند آغاز پیک ششم بستگی به رفتارهای اجتماعی و بهداشتی مردم دارد.

خبرگزاری مهر

اراک - معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: بیش از یک هزار و 662 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستانهای مختلف استان مرکزی اجرا می‌شود.

خبرگزاری میزان

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان خراسان رضوی گفت: ارز دولتی 4 هزار و 200 تومانی در اختیار بخش خصوصی که کارت بازرگانی داشتند قرار گرفت و به تعاونی‌های مرزنشینان حتی یک دلار هم‌ارز دولتی برای واردات کالا‌های اساسی تعلق نگرفت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان یگان ویژه ناجا جزئیات خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی یگان‌های ویژه از زمان شیوع کرونا تاکنون را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

محسن مهدی‌آبادی گفت: در زمان جنگ رزمندگان با تمام وجود از همه چیز گذشتند تا از وطن دفاع کنند، اکنون نیز کادر درمان در این شرایط با جان و دل ایستاده‌اند تا مردم را درمان کنند.

خبرگزاری دانا

اغلب بیمارستان‌های کشور تخت خالی برای بستری بیماران ندارند و مردم باید از بیمار مبتلا به کرونا در منزل مراقبت کنند. در این شرایط معضل کمبود دارو به دغدغه اصلی بیماران تبدیل شده و خانواده های آنان برای پیدا کردم سرم تزریقی، کپسول اکسیژن یا داروهای درمان کرونا باید راهی کوچه پس کوچه‌ها و داروخانه های شهر شوند.

خبرگزاری دانا

مسئول قرارگاه تحول محلات شهرک پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه این قرارگاه به عنوان شاخص ترین، فعال ترین و موفق ترین قرارگاه در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است، گفت: از بدو شروع ویروس کرونا، بیش از 5 هزار بسته معیشتی به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان ماهانه بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است

خبرگزاری دانشجو

دکتر عارف نوروزی که در مراسم افتتاح طر‌ح‌های توسعه‌ای پخش البرز وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سخنرانی داشت، اظهار داشت: نگاه کلی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این است که تشکیلات خود را در خدمت مسئولیت اجتماعی قرار دهد و به مردم خدمت ارایه دهد. وی ادامه داد: بنیاد برکت، بنیاد احسان، گروه توسعه اقتصادی تدبیر و مؤسسه دانش‌بنیان برکت از بازوان ستاد اجرایی هستند و در...

وب‌گاه عصر ایران

نمی توانیم برای حل مشکلات کشور به خارج امید داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کشور مانند تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، کاملا به آینده کشور خوش‌بین هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همت مضاعف از این شرایط با سرافرازی عبور کنیم.