شنبه 29 اردیبهشت 1403

کمک‌های 50 هزار ریالی سهم شهروندان نیک اندیش فارس برای مقابله با کرونا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمک‌های 50 هزار ریالی سهم شهروندان نیک اندیش فارس برای مقابله با کرونا

شیراز _ ایرنا_ مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از شکل گیری پویش کمک‌های 50 هزار ریالی شهروندان برای مقابله با کرونا خبر داد و بیان داشت: با ایجاد این پویش کمک‌های خرد برای خرید 20 دستگاه تنفس مصنوعی جمع آوری می‌شود.

علی اکبر رامجردی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: خیرین و نیک اندیشان عرصه سلامت با هدایت مجمع تاکنون 35 میلیارد ریال برای درمان و مقابله با کرونا در استان فارس کمک کرده اند.

دکتر رامجردی افزود: برای تهیه 20 دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز بیمارستان های فارس کمپین کمک‌های پنج هزار تومانی برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هزینه خرید هر دستگاه تنفس مصنوعی حدود 1.5 میلیارد ریال است اظهار داشت: برخی خیرین تا کنون هزینه خرید 5 دستگاه را تامین کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت 20 ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اظهار داشت: در موضوع بیماری کرونا تاکنون 35 میلیاردرریال از طریق مجمع خیرین سلامت کمک شده است که از این مقدار 20 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و 10 میلیارد ریال مستقیما به سه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهدا شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*