چهارشنبه 18 مهر 1403

کمک 1.7 میلیارد تومانی زنجانی‌ها به نیازمندان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کمک 1.7 میلیارد تومانی زنجانی‌ها به نیازمندان

شمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان در استان زنجان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تاکنون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروههای مردمی مرتبط با بسیج،44 هزار و 360 بسته معیشتی در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خیرین استان در تامین بسته‌های معیشتی کمک شایانی انجام داده‌اند، افزود: مردم خیر استان در این موضوع سهیم بوده‌اند. این مسئول بیان داشت: یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و پول نقد جمع‌آوری شده توسط سپاه استان زنجان است. معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه یک هزار و 700 بسته معیشتی توسط ناحیه زنجان و سلطانیه و برخی نواحی سپاه استان توزیع شده است. موسوی با اشاره به ادامه فعالیت‌ها در قالب رزمایش کمک مومنانه، بیان داشت: از 23 فروردین ماه این رزمایش آغاز شده است. وی از توزیع 6 هزار و 800 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان از طرف ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیمه ماه رمضان در زنجان خبرداد و گفت: مرحله آخر توزیع بسته‌های معیشتی نیز عید فطر خواهد بود. انتهای پیام /