یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی از فروش بیش از 22 هزار بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از شرکت های هواپیمایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر وزارت گردشگری بخواهد به این رویه قانون گریزی و استنکاف ادامه دهد با توجه به مطالبات مردمی از طرق قانونی دیگر اقدام خواهیم کرد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث‌فرهنگی در پاسخ به ادعای یکی از مسولان ستاد امربمعروف گفت: رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث‌فرهنگی دی ماه سال گذشته معرفی شده بود و هیچ‌یک از جلسات برگزار شده این شورا تشریفاتی نبوده‌اند

وب‌گاه 55 آنلاین

جسد مرد میانسال در یک تاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از برنامه‌های دولت، توسعه سواحل مکران است. برهمین اساس دانشگاه علامه طباطبائی می‌تواند در حوزه توسعه سیاسی، اقتصادی، مسائل اجتماعی و پیوست‌های فرهنگی سواحل مکران به دولت کمک کند. به همین منظور دومین نشست مشترک دانشگاه علامه طباطبائی با شورای توسعه سواحل مُکران با حضور سردار حسین دهقان، دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مُکران و مشاور فرمانده کل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول جشنواره عروسک آسوکه گفت: جشنواره عروسک ها با نمایش عروسک‌های بومی از ایران و سایر کشورها پیونددهنده میان نسل‌های مختلف است.

خبرگزاری تسنیم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزارش خود از عملکرد یکساله دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زواری که قصد برگشت از فرودگاه نجف به ایران را دارند، پنج ساعت قبل از پروازشان به فرودگاه نجف مراجعه کنند تا از پرواز جا نمانند.

خبرگزاری مهر

مشهد سرپرست معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت: برای امسال 30 سالن ورزشی و سوله بحران برای اسکان اضطراری پیش‌بینی کرده‌ایم.