یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه الف

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام حدود 15 هزار حاجی در قالب بیش از 60 پرواز خبر داد و گفت: میانگین تاخیر پروازهای حج تاکنون 75 دقیقه بوده که نسبت به تاخیر پروازهای حج در سنوات گذشته خوب و حتی ایده‌آل است!

خبرگزاری تسنیم

کتابفروشی «گوشه کتاب» از جمله کتابفروشی‌های تازه‌تاسیس در تهران در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم همکاری چهارجانبه با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران و صندوق ضمانت صادرات ایران با هدف تسهیل، ترغیب، توسعه صادرات و کاهش ریسک تجارت به امضا رسید.

وب‌گاه فرارو

آرمان بیات کارشناس صنعت حمل و نقل هوایی با اشاره به اینکه حذف یارانه سوخت هواپیما‌ها تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهارداشت: اصولا یارانه برای این پرداخت می‌شود که فاصله بین هزینه‌های پرواز و همچنین کاهش قدرت خرید مردم جبران شود، به نوعی از افزایش توان خرید جامعه با این شیوه حمایت می‌شود، این حمایت نیز به صورت غیر مستقیم است، این درحالیست که امروز هنوز درک درستی از صنعت حمل...

خبرگزاری دانا

پارسی پور گفت: در سال مالی 1400 از محل اعتبارات عمرانی استانی، 255 میلیارد تومان اعتبار برای 180 پروژه ناتمام استان صرف شد که این پروژه ها تکمیل شدند.

خبرگزاری دانا

سرهنگ احمد سعیدی گفت: آنچه مهمتر از ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته می‌باشد، استمرار و تداوم رویکردهای کنگره است که در توفیق شرفیابی به محضر ولی فقیه‌مان عهد و پیمان بستیم و معظمُ له بر ادامه و استمرار رویکردهای کنگره و خدمات رسانی به جامعه عشایر تأکید فرمودند.

خبرگزاری دانا

آقا زیارتی گفت: شهرستان فراهان روز چهارشنبه یکم تیرماه میزبان رسمی باستانی و کهن به نام تیرگان است که از جمله آیین‌های مهم ایرانیان باستان بوده و به‌عنوان نماد شکرگزاری، برکت کشاورزی و پاسداشت ارزش آب هرسال در این منطقه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

طرح تخریب 57 هکتاری بافت تاریخی شیراز دیگر دغدغه فعالان میراث نیست حالا کل بافت یعنی 360 هکتار نگرانی جدید آنهاست. اقدامی که اگر اجرایی شود بزرگترین تخریب در تاریخ معماری ایران خواهد بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی گمرک گفت: رجیستری تلفن همراه موضوع جدیدی نیست و قبلا بارها اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه ساختار سازمان توسعه تجارت ضعف‌های اساسی دارد، گفت: از جمله اقدامات مؤثر این حوزه افزایش بودجه سازمان توسعه و ارسال رایزنهای اقتصادی است.

خبرگزاری مهر

وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمات حمل و نقلی به زائران اربعین اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: مسافران در زمان ورود به کشور قبل از خارج شدن از محوطه گمرک گوشی تلفن همراه خود را ثبت کنند.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در اتاق تعاون خراسان جنوبی مهمان تعاونی ها در حوزه های مختلف بود و پای درد و دل آن ها نشست و قول داد که به مسائل تعاونی ها به عنوان یکی از بازوان توسعه اقتصادی استان به صورت ویژه و تخصصی پرداخته شود.

وب‌گاه تابناک

معاون دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه امسال تعداد دانشجویان دندانپزشکی را هزار و 750 نفر در نظر گرفتیم گفت: در سال 1401 تعداد 175 نفر به ظرفیت دندانپزشکی اضافه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق گفته کارشناسان در این گزارش، بخش کشاورزی در سال 99 رشدی 3.5 درصدی داشته است، اما پارسال این رشد به منفی 3.7 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان محیط زیست گفت: ممکن است در صورت لایروبی آب به سمت دریا تخلیه شود، اما دانشگاه های شمال کشور با مطالعت دریای خزر گفتند که به این شکل نیست و با پمپاژ آب دریا به تالاب و انتقال آب از نکا رود، خطری خلیج گرگان را تهدید نمی کند.