یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه فرارو

هر چند کفتربازی با فرهنگ و شرایط کنونی جامعه و زیست شهری هیچ‌گونه سنخیتی ندارد، اما همان‌طور که گفته شده این بازی تفریح عده‌ای از جوانان است که البته گاهی اسباب نارضایتی و گلایه همسایه‌ها و ساکنان محله شده است. کفترباز‌ها در محله‌های مختلف تهران و بیشتر در مناطق یک، 5، 9، 10، 11، 12، 15، 16، 17، 18، 19 و 20 دیده می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: 350 قطعه سکه نقره تاریخی متعلق به دوره ساسانیان توقیف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، مشهد نه تنها یک شهر زیارتی است بلکه در طول سال افراد زیادی برای سیاحت و گشت و گذار نیز به این شهر سفر می‌کنند. امروزه سفر به مشهد بسیار ساده‌تر شده است چرا که خرید بلیط هواپیما مشهد نسبت به قبل با سهولت بیشتری قابل انجام است و دیگر نیاز نیست با آژانس‌های گردشگری یا شرکت‌های هواپیمایی تماس بگیرید تا بلیط تهیه کنید بلکه خرید بلیط هواپیما با چند...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال سرمربی مورد نظر پرتغالی این تیم از عصر امروز وارد تهران می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انارکریم‌اف، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان با هیأت همراه صبح امروز سه‌شنبه 31خرداد 1401 از بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان بنادر، پل ابریشم، آسمان‌نمای گنبد مینا، بوستان اکو و بوستان نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازدید کرد. این بازدید با همراهی علی علیزاده، سفیر آذربایجان در تهران، پور مرجان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: 350 قطعه سکه نقره تاریخی متعلق به دوره ساسانیان توقیف شد.

وب‌گاه گسترش

بانک گردشگری به عنوان بانک خصوص و تخصصی راه‌اندازی شد و هدف آن توسعه در زمینه صنعت گردشگری بود، اما در واقع این امر تحقق پیدا نکرد. این بانک در حوزه‌های غیر مرتبط، سرمایه‌گذاری کرده و در این صنعت موفق به برآورده کردن انتظارات نشده است.

وب‌گاه الف

بیمه ایران در راستای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم ودر جهت تسهیل مبادلات و مراودات تجاری و توسعه صادرات و ارائه پوششهای بیمه ای مناسب و مطمئن به بازرگانان و صادرکنندگان کشور، فعالیت های جدیدی را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان مستند "میراث هزار ساله" می‌گوید تصاویر هوایی او از باغستان قزوین در سال 1398 که نشان از مقاومت این باغ‌ها در برابر سیل داشت، سیر نابودی این میراث هزار ساله را کند کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: جذب دانشجویان بین‌المللی روند بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها را سرعت می‌بخشد و دانشگاه‌ها برای رشد و ارتقای جایگاه خود نیاز دارند این مهم را در اولویت بگذارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی گفت: در برخی کشورهای همسایه و برخی کشورهای دورتر، ما شاهد افزایش آمار کرونا بودیم که باید در این زمینه توجه و احتیاط لازم را داشت.

خبرگزاری دانا

شهباز محمودی گفت: برای مرمت خانه آیت‌الله طالقانی درخواست اعتبار کرده‌ایم و پس از ابلاغ موافقت در شهریور 1401، بازسازی آن را مجددا انجام خواهیم داد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای مصوبه سوخت یارانه ای شناورها تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: در ایران، کشتی کروز نداریم.

وب‌گاه گسترش

افزایش بی رویه جمعیت جهانی و تقاضای آب شیرین در بسیاری از کشورها در طول سال های اخیر از یکسو و از سویی دیگر گرمتر شدن دمای کره زمین، کاهش میزان بارش و محدودیت منابع تجدید پذیر باعث شده فقر آبی در این کره خاکی بیداد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دریایی سازمان بنادر گفت: نرخ سوخت کشتی های مسافری یارانه ای شده و همین موضوع باعث کاهش قیمت بلیت شناورهای مسافری می شود.