شنبه 8 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

سرمربی استقلال برای آغاز فعالیت خود در این تیم به ایران آمد.

وب‌گاه الف

پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار تهران یکی از موضوعات مهم پایتخت را فرسودگی حمل و نقل عمومی اعلام کرد و گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باید بانک‌های عامل پیشقدم شوند و با ارائه تسهیلات مناسب در کنار دولت و شهرداری در این امر مهم مشارکت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

محسن منصوری: واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل قوانین سختگیرانه از بانک‌ها راضی نیستند، مردم نیز در زمینه ارائه تسهیلات در زمینه ازدواج، مسکن و فرزندآوری گلایه دارند و از قوانین سختگیرانه بانک‌های عامل به شدت ناراضی هستند.

خبرگزاری دانا

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در مورد عملکرد و برنامه‌های وزارتخانه متبوع خود داد.

خبرگزاری دانا

استاندار تهران در جلسه با مدیرعامل بانک‌های استان ضمن تاکید به افزایش تسهیلات به تولیدکنندگان گفت: حدود 70 درصد سرمایه کشور در تهران وجود دارد ولی متاسفانه در این سالها از آن به درستی استفاده نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار تهران با بیان اینکه 70 ثروت کشور در تهران وجود دارد گفت: این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است اما در این سال‌ها استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: با از سر گیری فعالیت خط مسافری بین المللی بندر شهید باهنر_بندر شارجه بیش از چهار هزار نفر مسافر در این مسیر جابجا شدند.

خبرگزاری مهر

بیمه ایران در راستای سیاست های اقتصادی دولت در جهت تسهیل مبادلات تجاری و توسعه صادرات و ارائه پوشش های بیمه ای مناسب و مطمئن به بازرگانان و صادرکنندگان کشور، فعالیت های جدیدی را آغاز کرد.

وب‌گاه الف

استاندار تهران با بیان اینکه 70 ثروت کشور در تهران وجود دارد گفت: این ظرفیت بسیار خوب پایتخت است اما در این سال‌ها استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خرداد ماه سال جاری تهران شاهد حضور سران سه کشور آسیای میانه بود و سخنگوی دستگاه دیپلماسی در این باره گفت که جمهوری اسلامی ایران دوباره جایگاه خودش را به عنوان «هاب ترانزیتی» منطقه به دست می‌آورد.