دوشنبه 16 مهر 1403

گزارش اینستاگرامی عراقچی از آخرین روز حضور پزشکیان در نیویورک

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
گزارش اینستاگرامی عراقچی از آخرین روز حضور پزشکیان در نیویورک

وزیر امور خارجه در خصوص آخرین روز از حضور و دیدارها در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گزارشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران نوشت: چهارمین روز از حضور در نیویورک با سخنرانی رئیس جمهور در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد همراه بود. وی افزود: ایشان سخنرانی خود را یاد از شهید رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان آغاز کردند و در ادامه نکات مبسوطی از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی ارائه کردند. عراقچی اضافه کرد: به همراه دکتر پزشکیان در نشست دوجانبه با روسای جمهور فرانسه و صربستان شرکت کردیم و پذیرای وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین بودیم.

خبر مرتبط پزشکیان: درباره برجام گفت‌وگوهایی انجام شد / اعلام کردیم که ما برجام را پاره نکردیم

رئیس جمهور گفت: درباره برجام گفتگوهایی انجام شد، دغدغه‌های خود را با کشورهای اروپایی مطرح کردیم و قرار شد وزرای امور خارجه این مساله را دنبال کنند.

وی نوشت: دیدار جمعی از رهبران ادیان الهی و علمای دینی از دیگر برنامه های دکتر پزشکیان بود. همچنین دیدارهای مفیدی با وزرای امور خارجه ایتالیا، جمهوری آذربایجان، انگلستان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا داشتم و در خصوص وضعیت روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین‌المللی تبادل نظر و گفتگو کردیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

گزارش اینستاگرامی عراقچی از آخرین روز حضور پزشکیان در نیویورک 2