پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گزارش‌نویسان بی‌میهن بدانند / پاسخ توئیتری دفاتر بسیج دانشجویی به روزنامه هم‌میهن

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گزارش‌نویسان بی‌میهن بدانند / پاسخ توئیتری دفاتر بسیج دانشجویی به روزنامه هم‌میهن

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز شنبه 23 اردیبهشت روزنامه هم‌میهن در یادداشتی با موضوع بسیج دانشجویی به کنشگری این تشکل اشاره کرد که با پاسخ تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی روبه‌رو شد. در ادامه برخی از پاسخ‌ها را با هم می‌خوانیم. بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی نوشت: بسیج دانشجویی خود را پاسدار آرمان انقلاب اسلامی و مدافع تمام قد نهاد جمهوری اسلامی می‌داند؛ قبیله‌گرایی...

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز شنبه 23 اردیبهشت روزنامه هم‌میهن در یادداشتی با موضع بسیج دانشجویی به کنشگری این تشکل اشاره کرد که با پاسخ دانشجویان بسیجی روبه‌رو شد. در ادامه برخی از پاسخ‌ها را با هم می‌خوانیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی نوشت:

بسیج دانشجویی خود را پاسدار آرمان انقلاب اسلامی و مدافع تمام قد نهاد جمهوری اسلامی می‌داند؛ قبیله‌گرایی مشی سیاسی کنش‌گری بسیج نشده و نخواهد شد. در مسیر نقد، تصحیح و تکمیل اداره کشور، پیگیر محاکمه بانیان این وضعیت نیز خواهیم بود.

در توئیتی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در واکنش به گزارش روزنامه هم‌میهن نوشت:

تنها مکتبی که بسیج دانشجویی التزام فکری و عملی خود را به آن نشان داده، مکتب انقلاب اسلامی در اندیشه امامین است؛ نه احزاب و جریان های ناپایداری که با تغییر سیر تفکرات خویش در راستای منافع جناحی قدم برمیدارند.

اصالت اندیشه تشکل های دانشجویی انقلابی، استقلال خواهی و فتنه زدایی از تحریکات منفعت طلبانه دشمنان انقلاب است و نه قبیله گرایی های معطوف به قدرت طلبی.

بسیج امید بدخواهان ایران اسلامی را ناامید خواهد ساخت‌.

گزارش‌نویسان بی‌میهن بدانند / پاسخ توئیتری دفاتر بسیج دانشجویی به روزنامه هم‌میهن 2
گزارش‌نویسان بی‌میهن بدانند / پاسخ توئیتری دفاتر بسیج دانشجویی به روزنامه هم‌میهن 3
گزارش‌نویسان بی‌میهن بدانند / پاسخ توئیتری دفاتر بسیج دانشجویی به روزنامه هم‌میهن 4