سه‌شنبه 17 مهر 1403

1200 دستگاه خودرو از جاده‌های خراسان رضوی برگشت داده شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
1200 دستگاه خودرو از جاده‌های خراسان رضوی برگشت داده شدند

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در هشتمین روز اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به مشهد و شهرهای دارای وضعیت نامناسب کرونایی، هزار و 204 خودرو از جاده‌های این استان برگردانده شدند.

سرهنگ حسین میش‌مست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین دیروز به رانندگان هزار و 679 خودرو تذکر داده شد. وی ادامه داد: 214 خودرو نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات و تخطی از طرح منع ورودخودروها، اعمال قانون شدند.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: طی هفته گذشته رفت و آمد خودروها در جاده‌های استان نسبت به هفته قبل از آن حدود 44 درصد کاهش داشت. وی افزود: مردم همراهی خوبی در اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا دارند و امیدواریم با همراهی آنان زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود. اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده است. بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون 935 هزار و 799 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 391 تن از بیماران مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 47 هزار و 486 نفر رسیده است. همچنین تاکنون 648 هزار و 831 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*