چهارشنبه 11 مهر 1403

19 دستگاه خودرو امدادی در کرج رونمایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
19 دستگاه خودرو امدادی در کرج رونمایی شد

کرج - ایرنا - 19 دستگاه خودرو جدید و نوسازی شده امدادی روز شنبه با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز و تعدادی از مسوولان استانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج رونمایی شد.

محمد یساولی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در آیین رونمایی از این خودروها گفت: از این تعداد 9 دستگاه خودرو پیشرفته و تخصصی بوده که به تازگی خریداری شده است.

وی ادامه داد: مابقی خودروها توسط کارشناسان داخلی نوسازی و روزآمد شده که در مجموع خرید و نوسازی این خودروها 310 میلیارد ریال هزینه داشته است.

یساولی گفت: اکنون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج دارای 76 دستگاه خودرو عملیاتی بوده و به استاندارد جهانی نزدیک شده ایم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تعداد ایستگاه های فعال آتش نشانی در این کلانشهر 29 ایستگاه بوده که امسال 2 ایستگاه دیگر تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان داشت: برای دستیابی به استاندارد جهانی، در زمان حاضر باید 17 دستگاه خودرو عملیاتی دیگر به ناوگان آتش نشانی کرج اضافه شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: اکنون امکانات و تجهیزات این سازمان روزآمد بوده و ماموران آتش نشانی در کمترین زمان ممکن حوادث را مهار و خدمات رسانی می کنند.

طبق استاندارد جهانی به ازای هر 2 هزار و 500 نفر جمعیت باید یک نفر آتش نشان و به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد.

کلانشهر کرج یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*