پنج‌شنبه 12 مهر 1403

2 میلیارد ریال خانواده‌های خسارت دیده از کرونا در استان مرکزی پرداخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 میلیارد ریال خانواده‌های خسارت دیده از کرونا در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 2 میلیارد و 130 میلیون ریال به 25 خانواده زیرپوشش این نهاد حمایتی که از ویروس کرونا خسارت دیدند پرداخت شد.

«محمدرضا شایسته جو» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مبلغ برای همدردی با خانواده‌ها و به‌منظورجبران کمک هزینه درمان و زندگی مددجویان خسارت دیده از کووید 19 پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: به 17 مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی که از کرونا خسارت دیده‌اند نفری 100 میلیون ریال و به هشت مددجو 50 میلیون ریال کمک شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 10 میلیارد ریال نیز سال گذشته به 11 هزار و 384 خانواده زیرپوشش در معرض خطر پرداخت شد که شامل یک‌هزار و 45 خانواده دارای بیمار خاص و سخت درمان، مادران شیرده، باردار و یک‌هزار و 751 سالمند است که برای آنان اقلام بهداشتی تهیه شده است.

شایسته جو با یادآوری اینکه مراکز نیکوکاری در تعامل با کمیته امداد، نقش هم‌افزایی در خدمت رسانی به محرومان دارند، گفت: این نهاد حمایتی در استان با شیوع کرونا در کنار خیران و مراکز نیکوکاری اقدام به توزیع مواد بهداشتی، ضد عفونی کننده و بسته‌های غذایی بین نیازمندان کرده است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد استان مرکزی آماده ارایه 26 خدمت الکترونیکی به مددجویان زیرپوشش است و افراد زیر پوشش می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت e.emdad.irثبت و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند. 88 هزار و776 نفر در قالب 48 هزار و 466 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*