چهارشنبه 18 مهر 1403

21 محکوم جرایم مالی غیرعمد زنجان در جشن گلریزان آزاد شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
21 محکوم جرایم مالی غیرعمد زنجان در جشن گلریزان آزاد شدند

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: از اول ماه مبارک رمضان تا 26 اردیبهشت‌ماه (21 رمضان) با کمک خیران این استان و گذشت قابل توجه شاکیان، 21 محکوم جرایم غیرعمد مالی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: امسال جشن گلریزان به دلیل شیوع بیماری کرونا و خودداری از برنامه‌های تجمعی به صورت مجازی و متفاوت از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: مردم متدین، ولایتمدار و نیکخواه استان زنجان تاکنون مبلغ یک میلیارد و 370 میلیون تومان به صورت نقدی در این امر پسندیده، مشارکت داشتند.

صادقی نیارکی از عملکرد خوب صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در برگزاری این جشن، قدردانی کرد.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: در شرایط فعلی جامعه و با شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در کسب و کار مردم و همچنین برگزاری پویش کمک‌های مومنانه و مواسات، این میزان مشارکت قابل توجه و بی‌نظیر است.

صادقی نیارکی بابیان اینکه جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: هر روز شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی و خیرین برای آزادی محکومان هستیم.

به گزارش ایرنا، 111 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد این استان در جشن گلریزان امسال، منتظر کمک‌های خیران برای رهایی و آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده بودند که تا کنون 21 نفر آزاد شدند.

مردم نوع‌دوست و خیران استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 به نام ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

در جشن گلریزان سال گذشته 179 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد از محل کمک‌های مردمی آزاد شده بودند.

*س_برچسب‌ها_س*