دوشنبه 16 مهر 1403

986 حامی جدید برای ایتام استان مرکزی جذب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
986 حامی جدید برای ایتام استان مرکزی جذب شد

اراک - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 986 حامی جدید ایتام با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خیران در حمایت از این قشر، در ماه مبارک رمضان در استان جذب شد.

«مجید مومنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار 365 فرزند یتیم توسط این حامیان جدید مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، اظهار داشت: حامیان ایتام و محسنین در سال جاری تاکنون 29 میلیارد ریال به حساب فرزندان معنویشان واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال گذشته 25 هزار و 450 حامی در استان حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار شدند، افزود: از این تعداد 13 هزار و 709 نفر حمایت از 2 هزار یتیم و 11 هزار و 741 نفر حمایت از چهار هزار و 878 فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

وی اظهار داشت: بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

مومنی افزود: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند. 88 هزار و776 نفر در قالب 48 هزار و 466 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*