چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: باید کارگروه ویژه کلانشهر شیراز به ریاست استاندار فارس و با حضور سپاه، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر نهادها و با اختصاص بودجه ملی و استانی با هدف حل مشکلات این کلانشهر و محرومیت زدایی تشکیل شود و این به نفع کل استان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده عملیات مقابله بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: با توجه به شرایط فعلی و اعمال محدودیت های کرونایی، بن مایه توفیق در هر اقدام پیشگیرانه نیاز به مشارکت مردمی دارد، به این معنی که به هر میزان مشارکت مردمی بیشتر جذب شود، کنترل و ریشه کنی بیماری راحت تر خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای توسعه ورزش همگانی به هم افزایی و تعامل تمامی نهادهای اجرایی کشور نیازمندیم.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: 150 هزار نفر از افراد دارای معلولیت در حوزه ورزش مشارکت فعال دارند و در مسابقات ملی و بین المللی حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - افزایش جمعیت شهری، گرانی زمین و ناتوانی بخش بزرگی از خانوارها در تامین واحد مسکونی در کنار آرزوی رهایی از رنج اجاره نشینی سبب شده که دست کم 25 درصد جمعیت کشور رو به سکونت در حواشی شهرها و ساخت خانه های بدون مجوز بیاورند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - یکی از پیشکسوتان ایثار و مقاومت استان فارس با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: بسیج راهگشای آینده کشور و امیدبخش مردم است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایجاد شبکه‌های خودمراقبتی اجتماعی در مدارس و مراکز مشاوره یکی از اهداف طرح یاریگران زندگی در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

نوزدهمین همایش سالانه انجمن مشاوره ایران تحت عنوان «مشاوره: ارتقاء امید، آرامش و سلامت اجتماعی» صورت وبینار در 4 اذرماه در حالی برگزار شد که با استقبال 800 کاربر مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خشونت علیه زنان همچنان چالشی برای جوامع است تا آنجا که مطابق با آمار سازمان بهداشت جهانی، میزان تجربه خشونت فیزیکی یا جنسی در خاورمیانه حدود 37 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا معاون اجتماعی سپاه قم گفت: این معاونت، در چهار محور اساسی بر مدار کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی حرکت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در نیمه اول امسال 20 زن در این استان به خاطر قرار گرفتن در معرض خشونت خانگی و برای مصون ماندن از خشونت‌ورزی در خانه‌های امن اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سلامت اجتماعی با سلامت روان افراد جامعه پیوندی ناگسستنی دارد و بدون سلامت روان هیچ وجه فردی نمی تواند تعامل خوبی با دیگران داشته باشد و یا کمک به همنوعان کند و در مواقعی از دیگران کمک بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی گفت: 19 موسسه خیریه اطلاعات چهار هزار و 158 مددجوی خود را در سامانه سهام (ساماندهی موسسات خیریه) ثبت کردند که بخش عمده‌ای از آنها مربوط به شهرستان‌های اراک، خمین، ساوه و محلات است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل شرکت یادمان سازه شهرداری تهران در مورد جزئیات پروژه شارباغ توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم ارتباط معاونت اجتماعی با نهادهای برون سازمانی بویژه ارگان های دخیل در تولید و توسعه نظم و امنیت تصریح کرد: معاونت اجتماعی ناجا، یک معاونت استراتژیک و فرابخشی و آینده روشنی پیش روی آن است.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم ارتباط معاونت اجتماعی با نهادهای برون سازمانی به ویژه ارگان های دخیل در تولید و توسعه نظم و امنیت تصریح کرد: معاونت اجتماعی ناجا؛ یک معاونت استراتژیک و فرابخشی است.